Kalkulačka na informatívny výpočet dôchodku mala 397.000 návštev.
Autor TASR
Bratislava 20. februára (TASR) - Webový portál Sociálnej poisťovne www.socpoist.sk zaznamenal v roku 2019 výrazný medziročný nárast záujmu verejnosti. Informácie o sociálnom poistení si na ňom vyhľadávalo 7,9 milióna návštevníkov. V roku 2018 ich bolo 6,2 milióna a v roku 2017 necelých 5,7 milióna.
Návštevníci portálu si najčastejšie otvárali zoznam dlžníkov Sociálnej poisťovne, ten zaznamenal 1,4 milióna návštev. Poistenci sa potom už tradične v najväčšej miere zaujímali o témy z oblasti dôchodkového poistenia.
Informácie v časti Dôchodkový vek v rokoch 2019 – 2023, platné pre tých, ktorí dovŕšili dôchodkový vek do 31. 12. 2019, zaregistrovali 508.000 návštev. Užitočné a populárne sú aj kalkulačky poisťovne. Kalkulačka na informatívny výpočet dôchodku mala 397.000 návštev, kalkulačka na výpočet vianočného príspevku 380.000 a kalkulačka na informatívny výpočet dôchodkového veku 295.000. návštev.
Verejnosť často vyhľadávala aj kontakty na pobočky a ústredie Sociálnej poisťovne (524.000) a Informačno-poradenské centrum (466.000). K frekventovaným patrili i témy z oblasti nemocenského poistenia a otázky poistného. Poisťovňa chce naďalej poskytovať verejnosti aktuálne informácie z oblasti sociálneho poistenia aj prostredníctvom svojho webového portálu," zdôraznil jej hovorca Peter Višváder.
Návštevníci portálu si najčastejšie otvárali zoznam dlžníkov Sociálnej poisťovne, ten zaznamenal 1,4 milióna návštev. Poistenci sa potom už tradične v najväčšej miere zaujímali o témy z oblasti dôchodkového poistenia.
Informácie v časti Dôchodkový vek v rokoch 2019 – 2023, platné pre tých, ktorí dovŕšili dôchodkový vek do 31. 12. 2019, zaregistrovali 508.000 návštev. Užitočné a populárne sú aj kalkulačky poisťovne. Kalkulačka na informatívny výpočet dôchodku mala 397.000 návštev, kalkulačka na výpočet vianočného príspevku 380.000 a kalkulačka na informatívny výpočet dôchodkového veku 295.000. návštev.
Verejnosť často vyhľadávala aj kontakty na pobočky a ústredie Sociálnej poisťovne (524.000) a Informačno-poradenské centrum (466.000). K frekventovaným patrili i témy z oblasti nemocenského poistenia a otázky poistného. Poisťovňa chce naďalej poskytovať verejnosti aktuálne informácie z oblasti sociálneho poistenia aj prostredníctvom svojho webového portálu," zdôraznil jej hovorca Peter Višváder.