Bratislava 24. februára (OTS) - "
Nový zákaznícky portál MetLife umožňuje nahlásenie poistnej udalosti v ôsmich jednoduchých krokoch a popri tom umožňuje sledovať jej stav. Po vstupe na stránku klient zvolí možnosť „Nahlásiť poistnú udalosť“. Následne vyplní intuitívny formulár a v ďalších krokoch špecifikuje na základe prednastavených kritérií poistnú udalosť. Súčasťou žiadosti je aj priloženie zdravotnej dokumentácie, predovšetkým lekárskej správy. V prípade, že ju v čase podávania žiadosti klient nemá k dispozícii, je možné ju nahrať do systému aj dodatočne. Po prejdení všetkých krokov a potvrdení správnosti údajov je žiadosť odoslaná na spracovanie a žiadateľovi príde e-mailom potvrdenie s rekapituláciou jeho požiadavky vo forme chráneného PDF s prideleným číslom, pod ktorým môže postup žiadosti sledovať ďalej. PDF súbor je pred zneužitím chránený unikátnym heslom, ktoré žiadateľ dostane formou SMS na telefónne číslo uvedené v poistnom hlásení.
O spoločnosti MetLife
MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom svojich dcérskych a prepojených spoločností („MetLife“) jednou z popredných spoločností na svete poskytujúcich finančné služby, poistenie, dôchodky, zamestnanecké výhody a riadenie aktív, aby pomohli svojim individuálnym a inštitucionálnym zákazníkom orientovať sa v meniacom sa svete. Spoločnosť MetLife bola založená v roku 1868, svoju činnosť vykonáva vo viac ako 40 krajinách a má popredné postavenie na trhu v USA, Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe. Viac informácií nájdete na stránke
www.metlife.com.
MetLife na Slovensku
MetLife úspešne pôsobí na Slovensku od roku 1995. Spoločnosť poskytuje široké spektrum produktov životného a úrazového poistenia a zamestnaneckých benefitov. Spoločnosť sa stala synonymom finančnej istoty a profesionalizmu. Pre viac informácií, navštívte
www.metlife.sk.