ZMPS chce efektívne obhajovať záujmy mladých podnikateľov, na čo potrebuje nové dáta. Vytvorilo novú slovenskú merateľnú veličinu – takzvaný Index prekážok v podnikaní mladých.
Autor TASR
Bratislava 20. septembra (TASR) - Na prekážky v podnikaní sa zameral najnovší prieskum, ktorý robí Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Informuje o tom na svojom webovom sídle, kde je k dispozícii aj dotazník, ktorý treba vyplniť. Pýta sa v ňom mladých ľudí, čo im bráni v podnikaní. Ide zatiaľ o najväčší prieskum od vzniku združenia, ktorý má zmapovať čo možno najväčšiu reprezentatívnu vzorku mladých Slovákov.
ZMPS chce efektívne obhajovať záujmy mladých podnikateľov, na čo potrebuje nové dáta. Vytvorilo novú slovenskú merateľnú veličinu – takzvaný Index prekážok v podnikaní mladých. Zber dát sa ukončí počas novembra 2015. "S Indexom v rukách bude mať ZMPS argumenty pri presadzovaní záujmov mladých podnikateľov pri tvorbe legislatívy a podporných programov," uviedlo na www.zmps.sk.
Prieskum chce robiť každý rok a výsledky zverejňovať aj na sociálnych sieťach.
ZMPS chce efektívne obhajovať záujmy mladých podnikateľov, na čo potrebuje nové dáta. Vytvorilo novú slovenskú merateľnú veličinu – takzvaný Index prekážok v podnikaní mladých. Zber dát sa ukončí počas novembra 2015. "S Indexom v rukách bude mať ZMPS argumenty pri presadzovaní záujmov mladých podnikateľov pri tvorbe legislatívy a podporných programov," uviedlo na www.zmps.sk.
Prieskum chce robiť každý rok a výsledky zverejňovať aj na sociálnych sieťach.