Podľa Ralfa Sachta, predsedu predstavenstva Volkswagen Slovakia, spoločnosť ako jedna z najvýznamnejších na Slovensku si uvedomuje, že je dôležité pomáhať rôznym znevýhodneným skupinám ľudí.
Autor TASR
Bratislava 20. novembra (TASR) - Zavŕšením celoročných aktivít Nadácie Volkswagen Slovakia (Nadácia VW SK) v regiónoch, ktoré sa viažu k oslave jej 10 rokov, bola v utorok interaktívna tlačová konferencia s názvom #InšpirujSa. Za účasti neziskových organizácií, občianskych združení i škôl nadácia bilancovala, diskutovala, ale i vzdelávala a ponúkla inšpiráciu.
Podľa Ralfa Sachta, predsedu predstavenstva Volkswagen Slovakia a člena správnej rady nadácie, spoločnosť ako jedna z najvýznamnejších na Slovensku si uvedomuje, že je dôležité pomáhať rôznym znevýhodneným skupinám ľudí. Preto pred 10 rokmi založili Nadáciu Volkswagen Slovakia. Tá od svojho vzniku pôsobí prospešne a aktívne, čoho dôkazom je viac ako 1550 podporených projektov. Sumou 5,8 milióna eur nadácia podporila občianske iniciatívy a pomohla sociálne znevýhodneným na Slovensku, deťom a rodinám v núdzi.
Vzdelávanie je pre Nadáciu VW SK dôležitou súčasťou jej dlhoročnej činnosti. Svedčí o tom prestížne ocenenie projektu Vedomostné ostrovy - konkrétne časti Virtuálny kariérny poradca, ktorý získal Národnú cenu kariérového poradenstva 2018. Tento projekt úspešne funguje na 100 základných školách z celého Slovenska už druhý školský rok.
"Vedomostné ostrovy sú projektom určeným na podporu interaktívneho moderného vzdelávania na základných školách na Slovensku. Virtuálne kariérne poradenstvo je jeho dôležitou súčasťou, pomáha žiakom vybrať si strednú školu a budúce povolanie. Považujeme za veľký úspech, že odborná porota vybrala náš projekt medzi päť najlepších na Slovensku a udelila mu prestížnu Národnú cenu kariérového poradenstva. Zároveň spomedzi piatich ocenených najviac oslovil zúčastnenú odbornú verejnosť a získal aj cenu publika," hovorí Katarína Mariňáková z nadácie.
Nadácia pozornosť venuje od svojho vzniku aj dopravnej výchove a zlepšeniu podmienok vzdelávania v tejto oblasti. Iba na túto časť investovala prostriedky vo výške 637.000 eur.
Podľa Ralfa Sachta, predsedu predstavenstva Volkswagen Slovakia a člena správnej rady nadácie, spoločnosť ako jedna z najvýznamnejších na Slovensku si uvedomuje, že je dôležité pomáhať rôznym znevýhodneným skupinám ľudí. Preto pred 10 rokmi založili Nadáciu Volkswagen Slovakia. Tá od svojho vzniku pôsobí prospešne a aktívne, čoho dôkazom je viac ako 1550 podporených projektov. Sumou 5,8 milióna eur nadácia podporila občianske iniciatívy a pomohla sociálne znevýhodneným na Slovensku, deťom a rodinám v núdzi.
Vzdelávanie je pre Nadáciu VW SK dôležitou súčasťou jej dlhoročnej činnosti. Svedčí o tom prestížne ocenenie projektu Vedomostné ostrovy - konkrétne časti Virtuálny kariérny poradca, ktorý získal Národnú cenu kariérového poradenstva 2018. Tento projekt úspešne funguje na 100 základných školách z celého Slovenska už druhý školský rok.
"Vedomostné ostrovy sú projektom určeným na podporu interaktívneho moderného vzdelávania na základných školách na Slovensku. Virtuálne kariérne poradenstvo je jeho dôležitou súčasťou, pomáha žiakom vybrať si strednú školu a budúce povolanie. Považujeme za veľký úspech, že odborná porota vybrala náš projekt medzi päť najlepších na Slovensku a udelila mu prestížnu Národnú cenu kariérového poradenstva. Zároveň spomedzi piatich ocenených najviac oslovil zúčastnenú odbornú verejnosť a získal aj cenu publika," hovorí Katarína Mariňáková z nadácie.
Nadácia pozornosť venuje od svojho vzniku aj dopravnej výchove a zlepšeniu podmienok vzdelávania v tejto oblasti. Iba na túto časť investovala prostriedky vo výške 637.000 eur.