Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Streda 24. apríl 2024Meniny má Juraj
< sekcia Ekonomika

Nový supermarket TEMPO drží tempo s dobou

Foto: TEMPO Supermarket

Remodelovaný supermarket TEMPO v ZOC MAX Nitra zaznamenáva iba pár dní po znovuotvorení silný záujem nakupujúcich.

Bratislava 1. februára (OTS) - Dôvodom stúpajúcej krivky návštev zákazníkov je zásadne vylepšené nákupné prostredie, ktoré nie je iba pekné, ale drží tempo so súčasnými trendami v maloobchode.

Zábavno-obchodné centrum MAX v Nitre má od 25. januára 2018 ako prvé na Slovensku remodelovaný koncept TEMPO Supermarket. Ten patrí pod krídla COOP Jednota Nitra, s.d. Pôvodná prevádzka bola otvorená ešte v roku 2006 ako jedna z prvých vlajkových lodí konceptu TERNO Supermarket. V súčasnosti už značka Terno patrí inému operátorovi a reťazec nesie nový názov TEMPO Supermarket.

Prestavaný supermarket kopíruje aktuálne retailové trendy pri technológiách, nábytku aj osvetlení. Do prípravy stratégie remodelingu vlajkovej lode bol zapojený externý subjekt, čo je tiež nový prvok v politike systému COOP Jednota. Pri vytváraní konceptu participoval úspešný retailový konzultant Tibor Tabery, zakladateľ platformy Retail Innovations conference: „Našim cieľom bolo na ploche približne 2000 m2 zvýšiť ponuku čerstvého tovaru, sprehľadniť sortimentné skupiny a navigáciu, zlepšiť cieľové ukazovatele výkonnosti z obchodnej činnosti supermarketu a vytvoriť celkovo kultúrnejšie prostredie. Pracovná skupina v COOP Jednote Nitra odviedla skvelú prácu.“

Na zreteli sme mali vysoký komfort nakupovania. S výsledkom remodelingu sme spokojní. Najväčšia satisfakcia je pre nás dôvera a každodenne rastúci záujem nakupujúcich,“ uviedol Peter Šipčiak, generálny riaditeľ COOP Jednota Nitra, s.d.

Remodelované Tempo disponuje viacerými retailovými inováciami, ktorými sú napríklad trendový dizajn interiéru, inovácie v chladení potravín, osvetlení predajne, digitalizácií cenoviek a pod. V supermarkete pracuje spolu 49 zamestnancov a zákazníci si môžu vybrať z približne 17 tisíc tovarových položiek, vrátane biopotravín, dia a bezlepkových výrobkov.