Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Sobota 11. máj 2024Meniny má Blažena
< sekcia Ekonomika

Poistenci Sociálnej poisťovne si môžu vybrať telefónne spojenie

Sociálna poisťovňa Foto: TASR/Martin Baumann

Sociálna poisťovňa modernizuje svoju telekomunikačnú sieť nielen v záujme úspory nákladov na telekomunikačné služby, ale aj v záujme svojich poistencov.

Bratislava 13. februára (TASR) - Sociálna poisťovňa (SP) v týchto dňoch na svojej webovej stránke pri kontaktoch do jednotlivých pobočiek zverejňuje nové telefónne čísla pevných liniek, ktoré už môžu občania využívať. Volajúci si tak môžu vybrať, ktoré telefónne číslo je pre nich lacnejšie a výhodnejšie, a to buď číslo mobilného operátora, alebo číslo pevnej linky.

Poisťovňa tak vychádza v ústrety občanom, ktorí preferujú pevnú linku. Cena hovorov (podobne ako pri všetkých iných volaniach) dnes už závisí od programu, ktorý má volajúci predplatený u svojho telekomunikačného operátora. Klienti okrem toho môžu naďalej bezplatne využívať telefonickú linku o dôchodkoch 0800 123 123 v Informačno-poradenskom centre. Náklady na túto linku hradí Sociálna poisťovňa.

Sociálna poisťovňa modernizuje svoju telekomunikačnú sieť nielen v záujme úspory nákladov na telekomunikačné služby, ale aj v záujme svojich poistencov. Potreba modernizovať telekomunikačnú sieť vyplýva z vysokého počtu prijímaných hovorov. Len Informačno-poradenské centrum (okrem ostatných referentských pracovísk a pobočiek) v roku 2013 zaznamenalo celkovo 320.000 volajúcich klientov, čo je v priemere približne 27.000 mesačne.

TASR informovala Sociálna poisťovňa.