Berlín 28. októbra (TASR) - Nemecká spoločnosť Beiersdorf, známa najmä výrobkami značky Nivea, oznámila za 3. štvrťrok mierne zotavenie tržieb. Prispel k tomu práve zvýšený dopyt po telovej kozmetike Nivea.
Firma Beiersdorf v stredu oznámila, že organické tržby (očistené o akvizície a kurzové vplyvy) dosiahli za deväť mesiacov 5,7 miliardy eur. V medziročnom porovnaní to predstavuje pokles o 7,1 %. Za samotný 3. kvartál sa však zvýšili o 0,2 %.
Výsledky za 3. štvrťrok podporila práve značka Nivea, v rámci ktorej sa organické tržby zvýšili o 0,5 %. Dopyt rástol po sprchových krémoch a iných produktoch starostlivosti o pokožku. Naopak, biznis s opaľovacími krémami poškodila pandémia nového koronavírusu, ktorá viedla k prepadu v cestovnom ruchu.
Zvýšili sa aj tržby divízie Tesa, ktorá vyrába lepiace pásky pre domácnosti a firmy. Rast v 3. kvartáli predstavoval 6,2 %. Za deväť mesiacov však organické tržby divízie klesli o 4,6 %.