Za prvých 9 mesiacov sa tržby organicky zvýšili o 1,4 %.
Autor TASR
Rotterdam/Londýn 22. októbra (TASR) - Britsko-holandský výrobca spotrebiteľského tovaru Unilever zaznamenal v 3. kvartáli opäť organický nárast tržieb.
Tržby očistené o vplyv vývoja výmenných kurzov a akvizície a predaje aktív medziročne stúpli o 4,4 % na 12,9 miliardy eur. Za prvých 9 mesiacov sa tržby organicky zvýšili o 1,4 %.
Po započítaní mimoriadnych vplyvov a devízových kurzov tržby počas troch mesiacov od júla do septembra medziročne klesli o 2,4 %. Hlavným dôvodom bol vývoj devízových kurzov, ktorý skresal tržby o 7,7 %.
Unilever uviedol, že koronakríza zmenila správanie zákazníkov. Predaj pracích a čistiacich prostriedkov sa zvýšil, vysoký dopyt zaznamenal po hygienických prípravkoch na ruky. Vzrástol tiež dopyt po niektorých potravinách. Medzi značky koncernu patri napríklad Knorr, Dove alebo Magnum.
Tržby očistené o vplyv vývoja výmenných kurzov a akvizície a predaje aktív medziročne stúpli o 4,4 % na 12,9 miliardy eur. Za prvých 9 mesiacov sa tržby organicky zvýšili o 1,4 %.
Po započítaní mimoriadnych vplyvov a devízových kurzov tržby počas troch mesiacov od júla do septembra medziročne klesli o 2,4 %. Hlavným dôvodom bol vývoj devízových kurzov, ktorý skresal tržby o 7,7 %.
Unilever uviedol, že koronakríza zmenila správanie zákazníkov. Predaj pracích a čistiacich prostriedkov sa zvýšil, vysoký dopyt zaznamenal po hygienických prípravkoch na ruky. Vzrástol tiež dopyt po niektorých potravinách. Medzi značky koncernu patri napríklad Knorr, Dove alebo Magnum.