Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Sobota 6. december 2025Meniny má Mikuláš
< sekcia Ekonomika

Rekordný rok 2024 priniesol spoločnosti GymBeam rast tržieb o 27 %

Ilustračné foto. Foto: TASR – Erika Ďurčová

Kľúčovým prvkom rastu spoločnosti je rozširovanie produktového portfólia, ktoré reflektuje meniace sa potreby trhu a zákazníkov.

Bratislava 29. apríla (TASR) - Konsolidované tržby spoločnosti GymBeam pôsobiacej v oblasti výživy a fitness v regióne strednej a východnej Európy (CEE) dosiahli vlani výšku 224 miliónov eur, z čoho 202 miliónov eur tvoril predaj výživových doplnkov. Medziročne tak spoločnosť zaznamenala nárast tržieb o 27 %. Informovala o tom Vendula Resová z GymBeam.

Kľúčovým prvkom rastu spoločnosti bolo podľa nej rozširovanie produktového portfólia, ktoré reflektuje meniace sa potreby trhu a zákazníkov. Portfólio sa v roku 2024 rozrástlo o 17 % nových typov produktov, pričom 58 % z nich tvorili produkty vlastných značiek.

Spresnila, že GymBeam ponúka viac než 11.000 produktov. Okrem tradičných kategórií firma expandovala aj do nových segmentov, ako sú bojové športy, otužovanie, beh či rehabilitácia, a na trh uviedla viac než 3120 produktových noviniek.

Neustále reagujeme na vývoj trhu a prinášame produkty, ktoré zlepšujú kvalitu života našich zákazníkov. Chceme nielen podporovať aktívny životný štýl, ale aj prichádzať s inovatívnymi riešeniami v oblasti výživy, funkčných potravín a zdravia,“ povedal Dalibor Cicman, riaditeľ GymBeam.

Finančne spoločnosť pokračovala v upevňovaní svojej stability a pripravila sa na ďalšie fázy expanzie. Konsolidovaný zisk pred úrokmi, zdanením, odpismi a amortizáciou (EBITDA) dosiahol 11,7 milióna eur, zákaznícka základňa vzrástla na 2,2 milióna aktívnych zákazníkov a počet objednávok sa medziročne zvýšil o 23 %. Na financovanie ďalšieho rozvoja si GymBeam zabezpečil najvyšší bankový úver v histórii firmy, ktorý plánuje čerpať v roku 2025.

Naše strategické priority pre nadchádzajúce obdobie sú jasne stanovené - plánujeme ďalšiu expanziu privátneho produktového portfólia, optimalizáciu dodávateľského reťazca a investície do vývoja nových technológií v oblasti personalizovanej výživy. Veríme, že práve individuálny prístup k potrebám zákazníkov bude hrať kľúčovú úlohu v budúcnosti výživy. Sme odhodlaní pokračovať v inováciách, rozširovať skladové a výrobné kapacity a prinášať produkty, ktoré pomáhajú ľuďom žiť zdravšie a aktívnejšie,“ dodal Cicman.