Quantcast
< sekcia Ekonomika

Slovak Telekom po kybernetickom útoku obnovil niektoré interné systémy

Na archívnej snímke logo Telekomu.. Foto: TASR/AP

Na predplatených kartách si podľa neho môžu zákazníci aktivovať dátové balíčky cez SMS a dobiť kredit osobne na predajniach, cez platobné terminály či bankomaty vybraných bánk.

Bratislava 28. júna (TASR) - Slovak Telekom po nedeľnom (26. 6.) kybernetickom útoku obnovil niektoré interné systémy. Informoval o tom hovorca spoločnosti Michal Korec.

Na predplatených kartách si podľa neho môžu zákazníci aktivovať dátové balíčky cez SMS a dobiť kredit osobne na predajniach, cez platobné terminály či bankomaty vybraných bánk. "Na mesačných paušáloch sa už dajú aktivovať dátové balíčky cez SMS. Naše call centrá fungujú a naše predajne sú otvorené, aj keď s limitovanými možnosťami," priblížil.

Čiastočne je podľa hovorcu obnovený aj web www.telekom.sk. "Zákazníci si môžu prezerať ponuky služieb, informácie, cenníky, majú prístup do Wiki či FAQ. Zatiaľ nie je k dispozícii e-shop na nákup nového smartfónu či paušálu. Telekom aplikácia nie je funkčná pre manažovanie služieb," doplnil.

"Naše tímy ostávajú naďalej v dennom i celonočnom nasadení, aby sa nám podarilo odstrániť ďalšie bariéry, ktoré bránia našim zákazníkom plne manažovať svoje služby. O ďalšom postupe a úspešnej obnove budeme informovať," dodal Korec.