Slovenská pošta prináša novinku v rámci digitalizácie a modernizácie poskytovania poštových služieb.
Autor TASR
Bratislava 4. apríla (TASR) - Slovenská pošta testuje prvý samoobslužný "podajový" kiosk. Informovala o tom hovorkyňa pošty Iveta Dorčáková.
Spresnila, že Slovenská pošta prináša novinku v rámci digitalizácie a modernizácie poskytovania poštových služieb. Na najväčšom slovenskom sídlisku, v bratislavskej Petržalke, v priestoroch Pošty Bratislava 5 na Vlasteneckom námestí testuje prvý samoobslužný terminál.
Práve táto pobočka patrí podľa nej k najfrekventovanejším v rámci celej poštovej siete na Slovensku. Klienti môžu cez samoobslužný kiosk podávať balíkové aj listové zásielky a zároveň sa zníži záťaž priehradkových zamestnancov.
Ak sa klient rozhodne podať zásielku cez samoobslužný kiosk, zabalenú zásielku najskôr položí na terminál, v rámci dotykovej obrazovky kiosku vyplní adresné údaje odosielateľa a adresáta, vyberie spôsob doručenia (adresa, pošta, výdajné miesto - BalíkoBOX, PoštaPOINT), zvolí si doplnkové služby k zásielke, uhradí za podanie pomocou POS terminálu, kiosk zásielku odváži a vytlačí adresný štítok. Zákazník tento štítok nalepí na zásielku a následne ju zanechá na označenom mieste určenom na odovzdanie zásielok.
Spresnila, že Slovenská pošta prináša novinku v rámci digitalizácie a modernizácie poskytovania poštových služieb. Na najväčšom slovenskom sídlisku, v bratislavskej Petržalke, v priestoroch Pošty Bratislava 5 na Vlasteneckom námestí testuje prvý samoobslužný terminál.
Práve táto pobočka patrí podľa nej k najfrekventovanejším v rámci celej poštovej siete na Slovensku. Klienti môžu cez samoobslužný kiosk podávať balíkové aj listové zásielky a zároveň sa zníži záťaž priehradkových zamestnancov.
Ak sa klient rozhodne podať zásielku cez samoobslužný kiosk, zabalenú zásielku najskôr položí na terminál, v rámci dotykovej obrazovky kiosku vyplní adresné údaje odosielateľa a adresáta, vyberie spôsob doručenia (adresa, pošta, výdajné miesto - BalíkoBOX, PoštaPOINT), zvolí si doplnkové služby k zásielke, uhradí za podanie pomocou POS terminálu, kiosk zásielku odváži a vytlačí adresný štítok. Zákazník tento štítok nalepí na zásielku a následne ju zanechá na označenom mieste určenom na odovzdanie zásielok.