Do prvého ročníka projektu spoločnosti Kaufland sa zapojilo 36 miest a mestských častí z celého Slovenska. Na základe hlasovania verejnosti získalo sedem z nich od reťazca moderný športovo-oddychový areál K Park. Od 16. mája sa môžu mestá registrovať do druhého ročníka.
Autor OTS
Bratislava 16. mája (OTS) - Prihlásiť sa môžu všetky slovenské mestá a mestské časti, v ktorých sa nachádza predajňa obchodnej siete Kaufland, s výnimkou tých, čo už K Park vyhrali v minulom ročníku projektu. Pripomeňme, že po hlasovaní verejnosti začiatkom tohto roka, v ktorom bolo odovzdaných bezmála 990-tisíc hlasov, sa v prvej sedmičke umiestnili Košice Poľov, Dolný Kubín, Rimavská Sobota, Rožňava, Bratislava Devínska Nová Ves, Sabinov a Košice Sídlisko Ťahanovce. V týchto mestách sa zrealizujú v najbližších týždňoch stavebné práce a otvorenie samotných športovo-oddychových areálov pre verejnosť sa očakáva v letných mesiacoch.
Cieľom projektu je ponúknuť najmä tínedžerom miesto, kde si môžu nielen zašportovať, ale aj aktívne relaxovať, ideálne s partiou kamarátov. V K Parku nájdu množstvo príležitostí na rôzne športové aktivity – jazdu na skateboarde, streetball, ping pong, lezeckú stenu či workoutovú konštrukciu. Nebudú chýbať ani lavičky a trávnatá plocha na piknik.
„Mnohí odborníci poukazujú na to, že mladí ľudia trávia stále viac času vo virtuálnom svete a chýba im dostatok pohybu na čerstvom vzduchu. Kaufland chce aj týmto projektom prispieť k tomu, aby tínedžeri znovu objavili radosť z outdoorových aktivít. Projektom K Park im chceme ponúknuť atraktívny priestor, kde sa môžu stretávať a spoločne si zašportovať,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.
Viac informácií nájdete na www.kauflandpark.sk
Cieľom projektu je ponúknuť najmä tínedžerom miesto, kde si môžu nielen zašportovať, ale aj aktívne relaxovať, ideálne s partiou kamarátov. V K Parku nájdu množstvo príležitostí na rôzne športové aktivity – jazdu na skateboarde, streetball, ping pong, lezeckú stenu či workoutovú konštrukciu. Nebudú chýbať ani lavičky a trávnatá plocha na piknik.
„Mnohí odborníci poukazujú na to, že mladí ľudia trávia stále viac času vo virtuálnom svete a chýba im dostatok pohybu na čerstvom vzduchu. Kaufland chce aj týmto projektom prispieť k tomu, aby tínedžeri znovu objavili radosť z outdoorových aktivít. Projektom K Park im chceme ponúknuť atraktívny priestor, kde sa môžu stretávať a spoločne si zašportovať,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.
Viac informácií nájdete na www.kauflandpark.sk