Bratislava 10. októbra (OTS) - STRATEGIE FORUM prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu. Konferencia je určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. A tiež všetkým, ktorým záleží na vlastnom biznise. Ide o odborníkov, ktorí pracujú na strane zadávateľov, ale aj v médiách, mediálnych agentúrach, kreatívnych a digitálnych agentúrach, PR agentúrach, ale aj ako freelanceri.
FORUM bude rozdelené na: media power a marketing power
Media power - moderuje DENIS SCHVARCZ
9:00 – 10:10 Media strategy
10:10 -10:25 Coffee break
10:25 – 11:35 TV Budúcnosť
11:35 – 11:50 Coffee break
11:50 – 13:00 Hoax power
13:00 Obed
Marketing power – moderuje LUCIA LEŽOVIČOVÁ
9:00 – 10:00 Brand marketing
10:00 – 10:10 Coffee break
10:10 – 10:25 Marketingová stratégia 2.0
10:25 – 11:25 Marketing strategy
11:25 – 11:35 Coffee break
11:35 – 12:45 Spolupráca agentúr a zadávateľov
12:45 – 13:30 Obed
13:30 – 13:40 Data power
13:40 – 14:40 Mobile e-comerce
14:40 – 14:50 Coffee break
14:50 – 15:00 Influencer marketing
15:00 – 16:00 Hurá na TikTok!
1. stage - Media power
Media Strategy - Čo sa zmenilo za posledné dva roky - pohľad na investície do reklamy – prečo nie je vždy efektívna cesta tá najsprávnejšia? Televízia a online vs. ostatné mediatypy?
spíkri:
Vladimír Mužík - výkonný riaditeľ Mafra Slovakia
Martin Heržo - obchodný riaditeľ TV JOJ
Michal Teplica - generálny riaditeľ News & Media Holding
TV budúcnosť - Televízie na Slovensku prechádzajú najväčšou výzvou – na jednej strane im obdobie po pandémii ako mediatypu praje, na druhej strane klasický lineár čím ďalej viac ohrozujú VOD služby, dokonca aj tie vo vlastnom rybníku. Ak k tomu prirátame vyšší dopyt po reklame ako je ponuka a investori, televízie stoja pred najväčšou výzvou akú kedy mali. Pomôže im ďalšia diverzifikácia – v podobe nových staníc?
spíkri:
Matthias Settele – Generálny riaditeľ, TV Markíza
Marcel Grega - Generálny riaditeľ, TV JOJ
Ján Svoboda - Generálny riaditeľ, TA3
Vincent Štofaník, riaditeľ sekcie programových služieb, RTVS
Hoax Power - Hoaxy a toxický obsah je dnes jednou z najdiskutovanejších tém v oblasti médií. Ako nastaviť prostredie tak, aby sa misky váh nepreklopili na tú nebezpečnejšiu stranu?
spíkri:
zástupca stránky Hoaxy a podvody
Gabriel Tóth - Founder a CEO agentúry Katedra Komunikácie
V rámci media power bude zahrnutá panelová diskusia, ktorá bude analyzovať témy:
Ako spoznáme obsah, ktorý škodí?
Ako uloviť a zneškodniť hoaxy?
Aká reklama je bezpečná pre značku?
Prečo sú sociálne siete plné hoaxov a ako z toho von?
Čo nás naučila kampaň proti dezinformáciám?
Legislatíva a hoaxy
2. stage - Marketing power
Brand Building - V čase, keď sa hovorí o efektivite a opäť sa prehodnocujú investície do reklamy, je na mieste téma brandu alebo sily značky? Pohovoríme o nových spôsoboch budovania značky v kontexte súčasnej situácie. Ako má vyzerať súčasný Brandbuilding?
spíkri:
Jana Hrušovská - Sales, Marketing & PR Manager Lindex s.r.o.
Pavol Minár - CEO Inspirations Minar, budovanie stratégie pre Slovenskú sporiteľňu
Juraj Pobjecký - marketér roku 2021, Head of Brand Isadore
Pavol Chalupka - Marketingový riaditeľ spoločnosti Kofola
Marketingová stratégia 2.0 - Ako ju postaviť zrozumiteľne, koncepčne a na základe dát?
spíker: Tomáš Török - CEO BizBuilders
Marketing Strategy - Prečo je dnes dobré investovať do stratégie a ako vyzerá správna stratégia? Koľko má strán, rád a odporúčaní?
spíkri:
Anna Olvecká – agentúra TRIAD
Vladimír Lefík - Strategy director, Wiktor Leo Burnett
Kamil Charvát - MUW Saatchi and Saatchi
Spolupráca agentúr a zadávateľov - Je najväčším problémom tender?
spíkri:
Petra Novotná - Head of brand marketing, Slovak Telecom
Soňa Lexmanová - Asociácia PR agentúr
Braňo Polák - Asociácia mediálnych agentúr
Mobile e-commerce marketing - Byť bližšie k zákazníkovi pre e-commerce a nielen preň, znamená byť v mobile zákazníka. Ako to robia úspešné značky?
spíkri:
Jana Trnovská – riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko
Samuel Kimlička – InStyle.ai
Michal Vodák - COO Heureka
Data power - Case studies ako dáta využiť v súčasnej komunikácii?
spíker: Michal Vyšinský - 2 Muse
Influencer marketing - Spolupráca značiek a influencerov je dnes bežná. Ak to nadnesieme, platí, že nie je značka, ktorá by takúto formu marketingu nevyskúšala. Čo nás ale zatiaľ spolupráca s influencermi naučila a ako vyzerá influencer marketing budúcnosti?
Hurá na TikTok! - Zatiaľ čo v zahraničí ide o jednu z najrýchlejšie rastúcich sociálnych sietí, aj čo sa týka komunikácie značiek, na Slovensku to pre značky zatiaľ neplatí. Čo je isté, presúva sa tam publikum a zďaleka to nie je iba mladá populácia. Prečo a ako by mala značka komunikovať na tejto sociálnej sieti?
spíkri:
Zuzana Vačková - Top influencer 2022, rebríček Forbes
Barbora Jozefíková - expertka na budovanie značky na TikToku
Majdži Hadzimová - Senior social media specialist v O2
Roman Rajtár - marketingový vedúci, Škoda auto
Katarína "KaVa" Vargová, Editor In Chef, Fun rádia
(mená spíkrov budú priebežne dopĺňané)
PRIHLÁSTE SA TU!