< sekcia Ekonomika

TRIPSY Office Friendly pomáhajú aj psíkom v núdzi

Rodinná firma TRIPSY Office Friendly si dnes spolu s takmer 60 zamestnancami pripomína 10 rokov pôsobenia na slovenskom trhu Foto: TRIPSY s.r.o.

Najväčšia slovenská firma rodinného charakteru, ktorá podniká s kancelárskymi potrebami, podporuje a zamestnáva hendikepovaných ľudí, deti z detských domovov aj sociálne slabších.

Bratislava/Senec - 11. novembra (OTS) - V duchu svojho mena finančne pomáha aj združeniu OZ Pes v núdzi.

Jedna veľká rodina
Malá rodinná firma TRIPSY Office Friendly s víziou pomáhať firmám, aby pohodlne fungovali a rástli, vznikla ešte pod názvom 3P. Sama narástla a dnes si spolu s takmer 60 zamestnancami pripomína 10 rokov pôsobenia na slovenskom trhu. Profesionálny a lojálny tím s nízkou fluktuáciou si stále ctí pôvodné hodnoty. V duchu svojho názvu sú nimi vernosť, čestnosť a úprimnosť, teda vlastnosti, ktoré má aj najlepší priateľ človeka.

Pomáhame sociálne slabším a bezbranným
Budujeme a rozvíjame firmu postupne, na pevných finančných základoch. Citlivo vnímame nielen potreby existujúcich a nových zákazníkov, ale aj želania komunity a spoločnosti, v ktorej pôsobíme. Vyberáme si a podporujeme slovenských dodávateľov. V roku 2011 sme založili chránenú dielňu zamestnávame hendikepovaných ľudí, deti z detských domovov aj sociálne slabších,“ hovorí Martin Majerník, prevádzkový riaditeľ, TRIPSY, s.r.o. a pokračuje: „Vytvorili sme cielený sociálny program, ktorý napomáha deťom v základných školách, detským domovom, knižnici a športovcom. Sme donorom a sponzorom Občianskeho združenia Pes v núdzi, ktoré pomáha nechceným a týraným psíkom nájsť rodiny, ktoré im vynahradia všetko zlé, čo prežili.“

Foto: TRIPSY s.r.o.
Spokojnosť klientov na prvom mieste
Rodinné hodnoty, osobný prístup a sociálne cítenie sa prejavujú aj mimo oblasti spoločenskej zodpovednosti. Sú hlboko zakódované v DNA spoločnosti. Tím Tripsy Office Friendly rýchlo vyrieši aj špeciálne požiadavky klientov. Vie reagovať veľmi efektívne aj vďaka tomu, že želania neprechádzajú zdĺhavým viacúrovňovým schvaľovacím procesom. „Sme otvorení nápadom a myšlienkam a pre klientov spravíme všetko, čo je v našich silách a schopnostiach. Máme vlastné skladové priestory, kde sa bežne nachádza okolo 23 000 tovarových položiek. Dokážeme tak pružne a rýchlo reagovať na dopyty, veď približne 95 % objednávok dodávame do 24 hodín,“ uvádza Martin Majerník: „Mnohí si myslia, že dodávať kancelárske potreby, reklamné predmety alebo drogériu je nuda. Opak je pravdou. Aj popri poskytovaní profesionálneho servisu stále dokážeme prinášať niečo nové a zábavné. Organizujeme napríklad súťaže Kolegyňa roka alebo Autopes,“ dodáva.