Tržby na domácom trhu vo Francúzsku v 1. kvartáli stúpli o 3,5 %.
Autor TASR
Paríž 21. apríla (TASR) - Tržby francúzskeho maloobchodného reťazca Carrefour v 1. kvartáli na porovnateľnej báze stúpli o 4,2 % na 18,56 miliardy eur. Dôvodom pozitívneho vývoja bol vysoký predaj potravín na kľúčových trhoch v Brazílii, Francúzsku a Španielsku. Koncern tiež oznámil výkup vlastných akcií v tomto roku v objeme 500 miliónov eur.
Carrefour, ktorý sa v marci dohodol na akvizícii tretieho najväčšieho brazílskeho maloobchodného predajcu Grupo BIG za 1,3 miliardy USD (1,08 miliardy eur) tiež potvrdil finančné a prevádzkové ciele strategického plánu Carrefour 2022. Ohlásený nákup akcií je prvým za viac než desaťročie
Tržby na domácom trhu vo Francúzsku v 1. kvartáli stúpli o 3,5 %.
(1 EUR = 1,2051 USD)
Carrefour, ktorý sa v marci dohodol na akvizícii tretieho najväčšieho brazílskeho maloobchodného predajcu Grupo BIG za 1,3 miliardy USD (1,08 miliardy eur) tiež potvrdil finančné a prevádzkové ciele strategického plánu Carrefour 2022. Ohlásený nákup akcií je prvým za viac než desaťročie
Tržby na domácom trhu vo Francúzsku v 1. kvartáli stúpli o 3,5 %.
(1 EUR = 1,2051 USD)