Analytici, ktorých oslovila spoločnosť Refinitiv, predpovedali H&M tržby v priemere 52,8 miliardy SEK.
Autor TASR
Štokholm 15. júna (TASR) - Švédsky odevný reťazec Hennes & Mauritz (H&M) v stredu oznámil nárast tržieb za 2. štvrťrok svojho obchodného roka 2021/22, ktorý prekonal aj odhady analytikov.
Čisté tržby druhého najväčšieho predajcu odevov na svete po španielskom Inditexe, za tri mesiace do konca mája 2022 vzrástli medziročne o 17 % na 54,5 miliardy švédskych korún (5,13 miliardy eur). V lokálnych menách sa tržby zvýšili o 12 %.
Analytici, ktorých oslovila spoločnosť Refinitiv, predpovedali H&M tržby v priemere 52,8 miliardy SEK.
H&M zverejní celkové výsledky za 2. kvartál 29. júna.
Jeho najväčší rival Inditex, vlastník Zara a ďalších odevných značiek, minulý týždeň oznámil nárast zisku v 1. štvrťroku o 80 % vďaka prudkému zvýšeniu dopytu po oblečení po zmiernení pandémie ochorenia COVID-19.
(1 EUR = 10,622 SEK)
Čisté tržby druhého najväčšieho predajcu odevov na svete po španielskom Inditexe, za tri mesiace do konca mája 2022 vzrástli medziročne o 17 % na 54,5 miliardy švédskych korún (5,13 miliardy eur). V lokálnych menách sa tržby zvýšili o 12 %.
Analytici, ktorých oslovila spoločnosť Refinitiv, predpovedali H&M tržby v priemere 52,8 miliardy SEK.
H&M zverejní celkové výsledky za 2. kvartál 29. júna.
Jeho najväčší rival Inditex, vlastník Zara a ďalších odevných značiek, minulý týždeň oznámil nárast zisku v 1. štvrťroku o 80 % vďaka prudkému zvýšeniu dopytu po oblečení po zmiernení pandémie ochorenia COVID-19.
(1 EUR = 10,622 SEK)