Skupina už skôr uviedla, že po povzbudzujúcom počiatočnom výkone predajní PEPCO v západnej Európe vidí Európu ako svoj kľúčový trh.
Autor TASR
Londýn/Varšava 13. januára (TASR) - Skupina Pepco, vlastník európskych diskontných maloobchodných reťazcov Pepco, Poundland a Dealz, so sídlom v Británii, vykázala za 1. štvrťrok svojho finančného roka 2021/22 nárast tržieb o 12 % pri konštantných menových kurzoch.
Pod tento výsledok sa podpísal najmä výkon značky PEPCO, ktorej tržby za tri mesiace do konca decembra 2021 stúpli o 20 %.
Skupina, ktorá bola vlani v máji kótovaná na varšavskej burze cenných papierov, má svoje predajne aj na Slovensku, vykázala za svoj 1. kvartál tržby 1,35 miliardy eur.
Skupina Pepco otvorila v uplynulom štvrťroku až 161 nových predajní, najviac v rámci kvartálu. Až 146 z nich sú obchody PEPCO, pričom 55 nových predajní pribudlo na strategicky dôležitých západoeurópskych trhoch v Taliansku, Rakúsku a Španielsku, ktorých výsledky prekonávajú očakávania.
Generálny riaditeľ Andy Bond vo svojom vyhlásení skonštatoval, že skupina aj napriek problémom v dodávateľskom reťazci a v oblasti dopytu, ktorý negatívne zasiahli obmedzenia spojené s pandémiou ochorenia COVID-19, sila spotrebiteľov zabezpečila v prípade všetkých troch značiek solídny a odolný výkon.
Skupina už skôr uviedla, že po povzbudzujúcom počiatočnom výkone predajní PEPCO v západnej Európe vidí Európu ako svoj kľúčový trh.
Spoločnosť PEPCO, ktorá pôsobí prevažne vo východnej Európe, plánuje otvorenie obchodov aj v Nemecku v prvej polovici roka 2022.
Pod tento výsledok sa podpísal najmä výkon značky PEPCO, ktorej tržby za tri mesiace do konca decembra 2021 stúpli o 20 %.
Skupina, ktorá bola vlani v máji kótovaná na varšavskej burze cenných papierov, má svoje predajne aj na Slovensku, vykázala za svoj 1. kvartál tržby 1,35 miliardy eur.
Skupina Pepco otvorila v uplynulom štvrťroku až 161 nových predajní, najviac v rámci kvartálu. Až 146 z nich sú obchody PEPCO, pričom 55 nových predajní pribudlo na strategicky dôležitých západoeurópskych trhoch v Taliansku, Rakúsku a Španielsku, ktorých výsledky prekonávajú očakávania.
Generálny riaditeľ Andy Bond vo svojom vyhlásení skonštatoval, že skupina aj napriek problémom v dodávateľskom reťazci a v oblasti dopytu, ktorý negatívne zasiahli obmedzenia spojené s pandémiou ochorenia COVID-19, sila spotrebiteľov zabezpečila v prípade všetkých troch značiek solídny a odolný výkon.
Skupina už skôr uviedla, že po povzbudzujúcom počiatočnom výkone predajní PEPCO v západnej Európe vidí Európu ako svoj kľúčový trh.
Spoločnosť PEPCO, ktorá pôsobí prevažne vo východnej Európe, plánuje otvorenie obchodov aj v Nemecku v prvej polovici roka 2022.