Tržby Xiaomi z predaja smartfónov, na ktoré pripadá viac než polovica z celkových tržieb spoločnosti, klesli o 29 %.
Autor TASR
Šanghaj 19. augusta (TASR) - Tržby čínskeho výrobcu elektroniky Xiaomi v uplynulom kvartáli výrazne klesli. Hlavným dôvodom boli striktné protipandemické opatrenia v Číne.
Tržby v 2. kvartáli medziročne padli o 20 % na 70,17 miliardy CNY (10,16 miliardy eur) a sklamali očakávania trhu. Tempo poklesu tržieb sa zrýchlilo, keď spoločnosť zaznamenala v 1. štvrťroku ich prvé zníženie od vstupu na burzu.
Čistý zisk si pohoršil o 67 % a dosiahol 2,08 miliardy CNY. Zisk bol takisto nižší v porovnaní s prognózami analytikov.
Tržby Xiaomi z predaja smartfónov, na ktoré pripadá viac než polovica z celkových tržieb spoločnosti, klesli o 29 %.
(1 EUR = 6,906 CNY)
Tržby v 2. kvartáli medziročne padli o 20 % na 70,17 miliardy CNY (10,16 miliardy eur) a sklamali očakávania trhu. Tempo poklesu tržieb sa zrýchlilo, keď spoločnosť zaznamenala v 1. štvrťroku ich prvé zníženie od vstupu na burzu.
Čistý zisk si pohoršil o 67 % a dosiahol 2,08 miliardy CNY. Zisk bol takisto nižší v porovnaní s prognózami analytikov.
Tržby Xiaomi z predaja smartfónov, na ktoré pripadá viac než polovica z celkových tržieb spoločnosti, klesli o 29 %.
(1 EUR = 6,906 CNY)