Divízia Ekaterra zahŕňa 34 značiek vrátane takých, ako sú Lipton, Pukka a Tazo.
Autor TASR
Londýn 18. novembra (TASR) - Britsko-holandský výrobca spotrebiteľských tovarov Unilever predáva svoju globálnu divíziu čajov finančnej skupine CVC Partners za 4,5 miliardy eur.
Divízia Ekaterra zahŕňa 34 značiek vrátane takých, ako sú Lipton, Pukka a Tazo. Jej tržby v roku 2020 dosiahli okolo 2 miliárd eur.
Unilever už v januári ohlásil strategické prehodnotenie svojho čajového biznisu a uviedol, že sa môže skončiť predajom celej divízie alebo jej častí. Šéf koncernu Alan Jope sa snaží zoštíhliť oblasti podnikania skupiny, ktorá disponuje širokým portfóliom produktov od mydla po zmrzlinu. Jope vo štvrtok uviedol, že Unilever sa chce sústrediť na možnosti s vyšším rastovým potenciálom v iných oblastiach.
Divízia Ekaterra zahŕňa 34 značiek vrátane takých, ako sú Lipton, Pukka a Tazo. Jej tržby v roku 2020 dosiahli okolo 2 miliárd eur.
Unilever už v januári ohlásil strategické prehodnotenie svojho čajového biznisu a uviedol, že sa môže skončiť predajom celej divízie alebo jej častí. Šéf koncernu Alan Jope sa snaží zoštíhliť oblasti podnikania skupiny, ktorá disponuje širokým portfóliom produktov od mydla po zmrzlinu. Jope vo štvrtok uviedol, že Unilever sa chce sústrediť na možnosti s vyšším rastovým potenciálom v iných oblastiach.