Quantcast
< sekcia Ekonomika

Výrobky produktového radu Z lásky k tradícii opäť zabodovali

Ilustračné foto Foto: Kaufland

Obľúbené produkty reťazca Kaufland opäť zožali úspech vo Voľbe spotrebiteľov 2022. Spišské párky 80 % a Zemiakové lokše z produktového radu Z lásky k tradícii zvolili slovenskí spotrebitelia za Najlepšie novinky roka 2022 v kategóriách Párky a klobásy a Polotovary.

Bratislava 19. mája (OTS) - Marketingový program Voľba spotrebiteľov už 11. rok monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky alebo produktové rady uvedené na slovenský trh. Ocenené výrobky sú vyhlásené na základe prieskumu v SR uskutočneného na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov.

„V Kauflande ponúkame zákazníkom na jednom mieste široký sortiment za výhodné ceny a to, že naše produkty spotrebitelia ocenili ako Najlepšie novinky vo svojej kategórii, nás nesmierne teší. V produktovom rade Z lásky k tradícii prinášame výlučne slovenské výrobky vyrobené zo slovenských surovín. A hoci naši zákazníci skutočne radi skúšajú rôzne novinky v našej ponuke, zdá sa, že tradičné chute majú pre mnohých stále svoje čaro,“ konštatuje Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

Tohtoročné ocenenie produktov z radu Z lásky k tradícii nie je premiérové - pred dvoma rokmi získali víťazné umiestnenia Detský tvarohovo-smotanový dezert v kategórii Mliečne dezerty a mäkký zrejúci Syr s bielou plesňou v kategórii Syry. V roku 2019 tak isto bodovali nové produkty z radu Z lásky k tradícii, a to Smotanový jogurt a Slovenská šunka.