< sekcia Ekonomika

Vyzdvihnutie balíka popri nákupe potravín, Žabka prináša novinku

Vyzdvihnutie balíka popri nákupe potravín Foto: Žabka

Žabka chce byť v súčasnom náročnom období koronakrízy čo najbližšie k potrebám nakupujúcich.

Bratislava 18. marca (OTS) - V dvoch prevádzkach spustila novú službu odberného miesta pre balíky DPD Pickup. Zákazníci si tak môžu vyzdvihnúť napríklad objednávku z e-shopu, a to všetko popri svojom každodennom rýchlom nákupe v Žabke.

Potraviny Žabka rozširujú ponuku doplnkových služieb pre nakupujúcich. „Žabka prináša rýchly nákup bez kompromisov. Skočiť si k nám nakúpiť je nielen jednoduché a komfortné, ale nakupujúcim chceme vždy prinášať aj pridanú hodnotu navyše. Už dnes vidíme, že mnohí zákazníci sa k nám radi vracajú, pretože si napríklad obľúbili našu chutnú kávu, ktorú si vezmú so sebou spolu s čerstvým pečivom. Záleží nám na spokojnosti našich zákazníkov, a preto pre nich rozširujeme ponuku našich doplnkových služieb, tentoraz sme pridali možnosť vyzdvihnúť či poslať balík priamo počas nákupu u nás v obchode,“ uviedol Miroslav Ďurana, generálny manažér Žabky na Slovensku.

Novú službu, prevádzkovanú v spolupráci s partnerom DPD, Žabka spustila v prvých dvoch obchodoch, a to konkrétne v Bratislave na Mierovej ulici (polyfunkčný objekt Perla Ružinova) a v Trnave na Ulici L. van Beethovena (nákupné centrum Cassale). Už dnes plánuje Žabka rozšírenie inovatívnej novinky aj do ďalších obchodov. Celkovo prevádzkuje Žabka na Slovensku päť obchodov, z toho tri otvorila v krátkom čase jediného mesiaca – vo februári tohto roka: dva v srdci Bratislavy a jeden v Šamoríne.

Žabka na Mierovej ulici v Bratislave prináša nielen rýchly nákup bez kompromisov, ale po novom funguje aj ako odberné miesto DPD Pickup.

Vyzdvihnutie balíka v Žabke – objednaného napríklad z e-shopu – je jednoduché a praktické. Navyše, vďaka tomu, že prvé dva obchody Žabky fungujú aj ako odberné miesto DPD Pickup, zákazníci môžu využiť i možnosť podať vlastný balík. „Ide o službu navyše, ktorou podávame pomocnú ruku našim zákazníkom v súčasnej náročnej situácii koronakrízy. Veríme, že si ju obľúbia, rovnako ako rýchly online nákup potravín cez populárnu aplikáciu Bolt Food,“ opisuje M. Ďurana zo Žabky.

Žabka už v minulom roku úspešne spustila rýchlu donášku potravín prostredníctvom obľúbenej mobilnej aplikácie Bolt Food. Aj tento spôsob nákupu so Žabkou vyhľadáva čoraz viac zákazníkov. Aktuálne je služba Bolt Food dostupná v rámci troch obchodov Žabky – v Bratislave, a to konkrétne na Mierovej ul. v Ružinove a v srdci hlavného mesta na Špitálskej ul. a na Kamennom námestí. Zákazníkom sa táto služba osvedčila napríklad vtedy, keď si z rozličných dôvodov nestíhajú ísť k nám nakúpiť suroviny napríklad na rýchly obed či večeru.

Žabka prináša podnikateľskú príležitosť aj naďalej
Záujemcovia, ktorí majú priestory pre predajne Žabka, alebo majú skúsenosti z oblasti maloobchodu či gastrosektora a chcú prevádzkovať Žabku, sa môžu hlásiť e-mailom: info.zabka@tesco.com.