Do Bratislavy sa vlakmi dostalo z východu Slovenska vyše 460-tisíc cestujúcich.
Autor TASR
Bratislava 10. februára (TASR) – Vyše 43 miliónov cestujúcich prepravila v minulom roku Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK).
Každého Slováka pritom odviezla osemkrát a do Bratislavy sa vlakmi dostalo z východu Slovenska vyše 460.000 cestujúcich. Celé Košice sa tak do Bratislavy odviezli dvakrát, informovala TASR Slavomíra Šubrtová, riaditeľka Odboru komunikácie ZSSK.
Z celkového počtu prepravených cestujúcich je podľa Šubrtovej 60 percent z miest a 40 percent z dedín. Každý tretí cestujúci je z vidieka.
"Veľký záujem je o zľavnené cestovné. Až deväť z desiatich cestujúcich využilo vlani zľavy z produktového portfólia ZSSK," priblížila Šubrtová s tým, že celkovo zľavnené cestovné využilo minulý rok vyše 39 miliónov cestujúcich a ich priemerný vek bol 37 rokov. Riaditeľka rovnako poznamenala, že rastie záujem o predaj cestovných lístkov cez internet a o nákup cestovného dokladu prostredníctvom mobilnej aplikácie (eMIL).
Do prevádzky bolo nasadených 27 nových jednotiek financovaných z eurofondov v rámci Operačného programu Doprava.
Všetky podrobnosti o cestovaní vlakom získajú cestujúci na čísle Kontaktného centra 18 188, ktoré má nepretržitú prevádzku, i na emailovej adrese info@slovakrail.sk.
Každého Slováka pritom odviezla osemkrát a do Bratislavy sa vlakmi dostalo z východu Slovenska vyše 460.000 cestujúcich. Celé Košice sa tak do Bratislavy odviezli dvakrát, informovala TASR Slavomíra Šubrtová, riaditeľka Odboru komunikácie ZSSK.
Z celkového počtu prepravených cestujúcich je podľa Šubrtovej 60 percent z miest a 40 percent z dedín. Každý tretí cestujúci je z vidieka.
"Veľký záujem je o zľavnené cestovné. Až deväť z desiatich cestujúcich využilo vlani zľavy z produktového portfólia ZSSK," priblížila Šubrtová s tým, že celkovo zľavnené cestovné využilo minulý rok vyše 39 miliónov cestujúcich a ich priemerný vek bol 37 rokov. Riaditeľka rovnako poznamenala, že rastie záujem o predaj cestovných lístkov cez internet a o nákup cestovného dokladu prostredníctvom mobilnej aplikácie (eMIL).
Do prevádzky bolo nasadených 27 nových jednotiek financovaných z eurofondov v rámci Operačného programu Doprava.
Všetky podrobnosti o cestovaní vlakom získajú cestujúci na čísle Kontaktného centra 18 188, ktoré má nepretržitú prevádzku, i na emailovej adrese info@slovakrail.sk.