Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 3. máj 2024Meniny má Galina
< sekcia Ekonomika

Trh zľavových portálov dosiahol v júli obrat vyše 4,3 milióna eur

Bývalá trojka, portál Shopcity.sk, sa po niekoľko mesiacov trvajúcich problémoch podľa neho nielen prepadol na piatu pozíciu, ale tento mesiac dokonca skrachoval.

Bratislava 23. augusta (TASR) - Trh zľavových portálov dosiahol v júli 2013 celkový obrat vyše 4,3 milióna eur. Portálu Zlavomat.sk z neho patril približne 40-% podiel, portálu ZľavaDňa 36 %, ZaMenej získalo 4 % obratu trhu a portál Morezliav 3 %. Informoval o tom dnes Tomáš Sroka z portálu Zlavomat.sk.

Bývalá trojka, portál Shopcity.sk, sa po niekoľko mesiacov trvajúcich problémoch podľa neho nielen prepadol na piatu pozíciu, ale tento mesiac dokonca skrachoval. Čistenie trhu tak podľa neho pokračuje. Len za uplynulý rok v SR zanikla polovica zo 150 portálov, podobne tomu bolo aj u susedov v Česku.

Zľavomat získal podľa Sroku prvenstvo najmä vďaka cestovaniu - dovolenkové a wellness pobyty tvorili viac ako dve tretiny z jeho obratu. Približne 75 % dovolenkových pobytov bolo na Slovensku, štvrtina v zahraničí, najmä v Chorvátsku. Z domácich destinácií sa v júli 2013 najväčšiemu záujmu tešila kombinácia krás slovenských hôr a relaxu vo wellness hoteloch.

"V oblasti cestovania sme lídrami na trhu už dlhšie. Ľudia si zvykli na vysokú kvalitu neraz za polovičné ceny, ktoré im vieme ponúknuť," dodal Sroka.

Zľavomat je súčasťou Slevomat Group, lídra hromadného nakupovania v strednej a východnej Európe. Okrem SR pôsobí aj v Česku, Maďarsku, Estónsku, Lotyšsku, Litve a Bulharsku. V roku 2012 dosiahla skupina obrat 100 miliónov eur, počet registrovaných záujemcov o denné ponuky presahuje 2 milióny.