Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 28. marec 2024Meniny má Soňa
< sekcia Futbal

Futbalová súťaž, ktorá inšpiruje, Pohár Karola Poláka, ide do finále

Pohár Karola Poláka Foto: OZ Múdry pes

Majstrovstvá Slovenska centier pre deti a rodiny vo futbale - Pohár Karola Poláka má za sebou úspešné dva semifinálové turnaje, z ktorých po napínavých zápasoch postúpili výbery detí z Trnavského, Nitrianskeho, Košického a Žilinského kraja.

Bratislava 31. mája (OTS) - V tejto súťaži, výbery jednotlivých krajov z detských domovov, deti od 12 do 19 rokov bojujú o šancu dostať sa na finálový turnaj. Aj tento rok ho bude v dňoch 20. a 21. júna hostiť mesto kultúry a športu, Spišská Nová Ves.

“Táto súťaž je súčasťou projektu Grassroots - futbal pre všetkých. Futbal a šport by mal ľudí spájať a myslím, že práve to robíme. Na ihrisku sa stretávajú chlapci, ale aj dievčatá z centier pre deti a rodiny z celého Slovenska. Tešia sa na túto súťaž a motivuje ich k tomu, aby začali pravidelne športovať. A to je naším cieľom,” povedal koordinátor grassroots futbalu Slovenského futbalového zväzu, pán Cyril Janoško.



“Generálnym partnerom súťaže je spoločnosť Nestlé a hlavnými partnermi Nadácia EPH a Nadácia SPP. Do nových dresoch ich vo finále oblieka športový partner Givsport. Mediálnym partnerom súťaže Pohár Karola Poláka je RTVS, TASR a denník Šport. Chceme poďakovať aj všetkým partnerom, rozhodcom, zdravotníkom a dobrovoľníkom bez ktorých si túto súťaž už nevieme predstaviť,” zdôraznil predseda občianskeho združenia múdry pes, organizátor súťaže, pán Ľubomír Dranga.

Tento projekt finančne alebo materiálne podporili spoločnosti Coty, Tissot, Nadácia Slovenskej sporiteľne, Matyšák, Nadácia Tubapack, Nadácia Chemosvit, Autoimpex, Music1st, Prvá stavebná sporiteľňa, Camfil, dm drogerie markt, Ck Daka, Kvasňovský&partners, Burel a Allianz.