Bratislava 5. apríla (OTS) - „
Spoločnosť PEPCO zvíťazila v kategórii Mastercard Obchodník roka s odevmi predovšetkým vďaka vysokej miere dôvery zákazníkov. Rastú najmä atribúty ochoty odporúčať a pozitívneho odlíšenia od konkurencie,“ komentoval výsledky výskumu Michal Čarný, generálny riaditeľ Mastercard pre Českú republiku a Slovensko.
Pri hodnotení výsledkov 9. ročníka súťaže sa brali do úvahy dve kategórie faktorov: faktory pozície na trhu (zapamätateľnosť firmy, lojalita zákazníkov) a faktory dôvery zákazníkov (ochota odporučiť predajňu, ochota k opakovanému nákupu, naplnenie očakávaní od nákupu v predajni a odlišnosť predajne od konkurencie).
“PEPCO sa snaží napredovať a držať krok s potrebami zákazníkov, ktoré sa neustále vyvíjajú a menia. Je nám jasné, že udržať si vybudovanú pozíciou na konkurenčnom trhu si vyžaduje našu každodennú snahu a profesionalitu. O to viac nás teší, že zákazníci naše služby ocenili aj prostredníctvom tohto výnimočného víťazstva,” vyjadril sa Milan Drahoš, Country Manager PEPCO pre Slovensko a Českú republiku.
Reprezentatívny výskum, ktorý je nevyhnutnou súčasťou projektu bol realizovaný nezávislou agentúrou na vzorke 1000 respondentov vo veku 15-69 rokov. Všetky informácie o súťaži Mastercard Obchodník roka vrátane prehľadu všetkých kategórií sú zverejnené na webových stránkach
www.obchodnik-roka.sk.
