Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 28. marec 2024Meniny má Soňa
< sekcia Koronavírus

Zdravotné poisťovne fungujú v obmedzenom režime

Ilustračné foto. Foto: TASR - Oliver Ondráš

Na vybraných pobočkách sú pri vstupe umiestnené viditeľne označené schránky, do ktorých môžu klienti vložiť doklady na odovzdanie alebo vybavenie.

Bratislava 17. marca (TASR) – V súvislosti s rizikom šírenia nového koronavírusu zdravotné poisťovne nevybavujú klientov na kontaktných miestach, ale radia im využívať iné spôsoby komunikácie s poisťovňou.

"Všeobecná zdravotná poisťovňa obmedzuje až do odvolania režim vybavovania klientov na svojich kontaktných miestach," uviedla Slávka Gáborová z referátu komunikácie VšZP. Na vybraných pobočkách sú však podľa nej pri vstupe umiestnené viditeľne označené schránky, do ktorých môžu klienti vložiť doklady na odovzdanie alebo vybavenie.

Súvisiace informácie VšZP poskytuje na telefónnych číslach, ktoré sú uvedené na ozname pri vstupe na každé kontaktné miesto VšZP. Tieto telefónne čísla sú podľa Gáborovej dostupné v čase od 8:00 do 12:00.

Klienti tiež môžu získať potrebné informácie alebo usmernenia prostredníctvom ePobočky, emailovej adresy infolinka@vszp.sk alebo telefónneho čísla 0850 003 003. Podľa Gáborovej je možné, že opatrenia sa po utorkovom zasadnutí krízového štábu ešte zmenia.

Všetky pobočky ZP Dôvera sú od piatka 13. marca zatvorené, potvrdil TASR jej hovorca Matej Štepiansky. ZP Dôvera možno v prípade potreby kontaktovať na infolinke 0850 850 850. Ak človek potrebuje poisťovni odovzdať nejaké dokumenty, môže ich poslať poštou alebo vhodiť do poštovej schránky pri pobočke. "Všetky dôležité informácie nájdete vo svojej elektronickej pobočke a na našom webe," informuje ZP Dôvera.

V špeciálnom režime v súvislosti s koronavírusom na Slovensku pracuje aj Union ZP. "Všetko potrebné môžete vybaviť cez zákaznícke centrum na čísle 0850 003 333 alebo 0850 111 211, online pobočku pre klientov Union ZP, kontaktný formulár pre zákaznícke centrum a online aplikácie pre poistenie cez internet," uviedol hovorca Matej Neumann.

Ak je návšteva pobočky nevyhnutná, s pracovníkom zákazníckeho centra podľa neho možno dohodnúť presný čas stretnutia na kontaktnom mieste poisťovne.