Košický samosprávny kraj pre tento cieľ distribuoval 1300 kusov infonálepiek.
Autor TASR
Košice 27. augusta (TASR) - Pacienti v Košickom kraji si budú môcť ľahko vyhľadať aktuálne slúžiacu pohotovostnú lekáreň a nájdu kontakt na najbližšiu lekársku službu prvej pomoci. Sľubuje to Košický samosprávny kraj (KSK), ktorý pre tento cieľ distribuoval 1300 kusov infonálepiek.
„Nálepky umiestnené v priestoroch lekární a u poskytovateľov zdravotnej starostlivosti umožňujú pacientovi rýchlejšie vyhľadať pomoc v prípade stavov bezprostredne ohrozujúcich život, ale aj menej urgentných životných situácií. Projekt sa navyše vďaka spolupráci s poskytovateľmi lekárenskej starostlivosti podarilo zrealizovať bez finančných nákladov zo strany KSK,“ uviedla Zuzana Jusková, vedúca odboru sociálnych vecí a zdravotníctva KSK.
Po realizácii projektov zameraných na skvalitnenie informovanosti pacientov, ako je poradensko-informačné centrum, on-line chat v sekcii zdravotníctva na webovej stránke úradu a poskytovanie informácií nad rámec zákona, chce takto KSK skvalitňovať služby a informovanosť pacientov priamo v teréne.
"Vďaka projektu si pacient môže v teréne prostredníctvom mobilného telefónu a QR kódu na webe KSK zistiť aktuálne slúžiacu pohotovostnú lekáreň či priamo z nálepky získať kontakt na lekársku službu prvej pomoci v danom okrese," informoval ďalej Viktor Klik z Kancelárie predsedu KSK. Infonálepky sú pre občanov dostupné aj na webovej stránke KSK a na profile KSK na Facebooku.
„Nálepky umiestnené v priestoroch lekární a u poskytovateľov zdravotnej starostlivosti umožňujú pacientovi rýchlejšie vyhľadať pomoc v prípade stavov bezprostredne ohrozujúcich život, ale aj menej urgentných životných situácií. Projekt sa navyše vďaka spolupráci s poskytovateľmi lekárenskej starostlivosti podarilo zrealizovať bez finančných nákladov zo strany KSK,“ uviedla Zuzana Jusková, vedúca odboru sociálnych vecí a zdravotníctva KSK.
Po realizácii projektov zameraných na skvalitnenie informovanosti pacientov, ako je poradensko-informačné centrum, on-line chat v sekcii zdravotníctva na webovej stránke úradu a poskytovanie informácií nad rámec zákona, chce takto KSK skvalitňovať služby a informovanosť pacientov priamo v teréne.
"Vďaka projektu si pacient môže v teréne prostredníctvom mobilného telefónu a QR kódu na webe KSK zistiť aktuálne slúžiacu pohotovostnú lekáreň či priamo z nálepky získať kontakt na lekársku službu prvej pomoci v danom okrese," informoval ďalej Viktor Klik z Kancelárie predsedu KSK. Infonálepky sú pre občanov dostupné aj na webovej stránke KSK a na profile KSK na Facebooku.