Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Streda 8. máj 2024Meniny má Ingrida
< sekcia Kultúra

SND prichádza s testom na výber inscenácie

Nová budova SND Foto: TASR/Štefan Puškáš

Slovenské národné divadlo v spolupráci s agentúrou Visibility pripravili zábavný test, ktorý divákom vyhodnotí, aké predstavenie z repertoáru SND ich najviac vystihuje.

Bratislava 9. júna (TASR) - Vybrať si divadelné predstavenie podľa vlastného vkusu nebolo nikdy ľahšie. Priaznivci dramatického umenia majú od dnešného dňa originálnu možnosť spoznať svoju inscenáciu na mieru. Slovenské národné divadlo v spolupráci s agentúrou Visibility pripravili zábavný test, ktorý divákom vyhodnotí, aké predstavenie z repertoáru SND ich najviac vystihuje.

Stačí kliknúť na abonentka.snd.sk a odpovedať na deväť otázok o životnom štýle, pričom na výber sú vždy štyri možnosti. Vzápätí návštevník zistí, ktoré predstavenie sa mu hodí najviac a dozvie sa čo-to o svojej divadelnej osobnosti. Navyše získa odporúčanie na abonentný balíček SND podľa vlastných predstáv. A to všetko aj zo smartphonu či z tabletu.

„Okrem našich pravidelných abonentkárov sme sa tento rok rozhodli osloviť aj návštevníkov, ktorí majú k SND priateľský vzťah, no doteraz si abonentku nekúpili. Aby sme im pomohli vo výbere, dali sme abonentkám „tematickú strechu“ a pripravili zaujímavý typologický test,“ približuje novinku riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.

Praktickou súčasťou stránky abonentka.snd.sk je aj prehľadná sekcia Abonentky, v ktorej návštevníci získajú bližšie informácie o jednotlivých abonentných balíčkoch Slovenského národného divadla na nadchádzajúcu 95. sezónu. TASR informoval PR manažér SND Branislav Šanta.