Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Nedela 19. máj 2024Meniny má Gertrúda
< sekcia Magazín

Ako mať vašich zákazníkov pod kontrolou?

Foto: TASR/AP

Vaši zákazníci sú pod kontrolou, a to by mohlo byť pre váš obchod veľmi dôležité.

Bratislava 12. októbra (OTS) - Lenže na trhu nie ste sami, čo je v konečnom dôsledku aj celkom dobré, pretože sa vytvára určitá rovnováha a nikto nemá monopolné postavenie.

Zvoľte si dobrú reklamnú stratégiu
Lenže bez zákazníkov to nepôjde, a preto musíte o nich bojovať. Zisťovať ich hodnoty, nákupné preferencie, vek, pohlavie a množstvo iných vecí. Vtom vám samozrejme môže pomôcť kvalitný SMS marketing. Stratégia v oblasti reklamy sa naozaj cení a výsledky, ktoré s jej pomocou dosiahnete oceníte tiež.

Nič neskrývajte
Umožnite vašim zákazníkom, aby o vás vedeli čo najviac. Všetko o vašej spoločnosti, vrátane príbehu vašej značky, vášho obsahu a dokonca aj výkonnosti webových stránok. Prispieva to k spokojnosti zákazníkov a má potenciál ovplyvniť celkový predaj.

To znamená, že ak zákazník potrebuje špecifické prevodovky, pravdepodobne navštívi niekoľko fyzických obchodov, ktoré ich predávajú v okruhu niekoľkých kilometrov a možno len metrov od ich domova. Aby neobišiel tú vašu, mali by ste sa im dostať do povedomia.

Vyskúšajte reklamu cez Facebook
Najjednoduchšie šírenie informácií je dnes prostredníctvom internetu, konkrétne cez sociálne siete. Odporúčame vám reklamu na Facebooku, to je miesto, kde sa vďaka virtuálnej sieti zhromažďuje niekoľko miliónov ľudí a naraz, takže je to naozaj jednoduché. Aj tu si ale musíte zistiť, v akej vekovej kategórii sa o vašu značku budú potenciálny zákazníci zaujímať, a aké sú ich kúpne schopnosti.

Nepoužívajte jednotný spôsob a zastarané metódy, ako spravovať vašich zákazníkov. Radšej hľadajte iné cesty, po ktorých sa uberajú aj spotrebitelia.