Bratislava 15. februára (OTS) - Tak vznikol na veľkej ploche pod jednou strechou komplex obchodov s najrozličnejším zameraním. Nachádzame tu spotrebný, ale aj úzkoprofilový sortiment. Keďže konkurencia si tu priam šľape na päty, obchody ponúkajú výhodné zľavy a rôzne klubové ponuky. Ale ako odlíšiť jedno obchodné centrum od druhého?
V čom spočíva „veľkosť“ obchodného centra?
Predovšetkým v tom, že nezostáva len predajným, ale postupne sa stáva ľudsky príťažlivým miestom. Svoju
obchodnú funkciu rozširuje o zábavu a relax, na ktoré si prídu všetky vekové kategórie. Nezáživný obchodný priestor sa tak razom stáva
spoločenským prostredím s lákavou živou atmosférou.
Svoje „emócie“ neskrýva ani nábytkársky gigant
Ikea Bratislava v Avion Shopping Park - zameriava sa na potreby malej bunky spoločnosti, ktorej chce
v rámci domácnosti vyhovieť za veľmi priaznivé ceny. Tu však nenájdeme len strohé regály, ale výstavné kusy nábytku s nádychom rodinnej atmosféry. Ponúkajú nám prejsť sa plne vybavenou domácnosťou, vecí sa reálne dotknúť a presvedčiť sa o ich kvalitách.
Ďalšie výhody pre moderného zákazníka v obchodnom centre
Čo sa týka nákupov, tak dnes rozhoduje
čas, prístupnosť a výhodná poloha. Tieto kritériá sú dôležité ako pre bežný denný, tak aj pre väčší sviatočný nákup cestou z práce či z pohodlia domova. Musí ísť o skutočnú
križovatku záujmov vedľa neustále rušných ciest. To spĺňa
OC Galéria Bratislava pri D2 s komplexom 40 obchodných prevádzok. Svoju prístupnosť pre každého dokazuje
nadštandardným parkoviskom s bezbariérovým prístupom pre invalidných. Aj tu cítiť, že miesto obchodu získava črty spoločenskosti.