Quantcast
< sekcia Magazín

HalfPrice otvára prvú predajňu na Slovensku

Ilustračné foto Foto: HalfPrice

Obohatiť svoj šatník, športovú výbavu či domácnosť o dizajnérske novinky bude od apríla jednoduchšie a lacnejšie aj pre slovenského zákazníka. V čom spočíva nákupný koncept off-price?

Bratislava 27. apríla (OTS) - Nakúpiť si najnovšie kolekcie svetových módnych značiek bolo doteraz na Slovensku možné buď online, alebo v kamenných predajniach jednotlivých značiek za plné ceny. Za výhodnejšími cenami značkových kolekcií záujemcovia väčšinou chodievali za hranice.

Nákupný koncept off-price na Slovensko prináša možnosť nájsť produkty z najnovších kolekcií svetoznámych značiek pod jednou strechou a za ceny, ktoré môžu byť až o 80 % nižšie. Podľa slov viceprezidentky obchodného oddelenia HalfPrice Joanny Czyżewskej ide o nákupnú revolúciu. „Podstatou HalfPrice nie je uvádzanie nových kolekcií, ani dizajnovanie vlastného oblečenia. Naša ponuka je postavená na hotových veciach, ktoré dokážeme nájsť v portfóliu obľúbených značiek. Špecializujeme sa na vysokokvalitné značkové veci, ktoré korešpondujú s najnovšími trendami.“

Slovenská predajňa HalfPrice sa v apríli pridá k šesťdesiatim už existujúcim, ktoré sa tešia priazni a záujmu v okolitých krajinách ako Rakúsko, Maďarsko, Česko, Chorvátsko či Poľsko.



Ako dosahujeme výhodné ceny?
Ceny nižšie ako u konkurencie či v iných predajniach značkovej módy zvyknú vyvolávať otázky. Koncept off-price funguje vďaka tímu nákupcov, ktorí sú v priamom kontakte s výrobcami značkového a dizajnového tovaru. V ponuke jednotlivých značiek vyhľadávajú produkty za tie najvýhodnejšie ceny. Súčasťou ich práce je aj negociovanie o cenách. Tie sa darí znížiť na úroveň, ktorá je pre spotrebiteľov veľmi zaujímavá. Podľa slov Joanny Czyzewskej je množstvo produktov lacnejších aj o 80 %. Zákazník si tak môže kúpiť špičkový produkt v originálnej kvalite bez toho, aby preplácal.



Zaujímavosťou konceptu HalfPrice je aj skutočnosť, že nové odevy, športové potreby i bytové a kuchynské doplnky pribúdajú do predajne niekoľko krát za týždeň a často sa tak deje v limitovaných počtoch. Rozhodovať sa preto treba rýchlo. Môže sa stať, že produkt, ktorý si zákazník vyhliadne, bude veľmi rýchlo vypredaný. V prípade, že sa tak nestane, jeho cena klesne ešte viac. To je práve ten moment, ktorý marketingové oddelenie HalfPrice považuje za revolučný a napínavý pre tých, ktorí radi nakupujú luxusne, avšak nie draho.

Zástancovia udržateľného spôsobu nakupovania ocenia kvalitu tovaru v ponuke HalfPrice. Jednotlivé produkty spadajú do takzvanej slow fashion – značkový tovar v tej najvyššej kvalite je nadčasový a nespadá do kategórie módy, ktorá bude nositeľná a v dobrej kondícii len jednu sezónu.

Prvá a jediná predajňa HalfPrice bude otvorená už 28. 4. 2022 v nitrianskom nákupnom centre Promenáda. Pre viac informácií o koncepte a ponuke predajne sleduje web ale aj sociálne siete HalfPrice.