„Heidi & The City“ je názov prvej spoločnej témy kolekcie Heidi Klum pre Lidl. Kolekcia bude mať svetovú premiéru 7. septembra 2017 počas New York Fashion Week.
Autor OTS
,aktualizované Bratislava 10. augusta (OTS) - Pre Heidi Klum a Lidl pôjde o premiéru na medzinárodnom módnom podujatí. Začiatok predaja kolekcie „Esmara by Heidi Klum“ bude vo všetkých Lidl krajinách 18. septembra 2017.
#LETSWOW New York
Heidi Klum a Lidl odhalia 7. septembra v New Yorku tajomstvo okolo kampane #LETSWOW, ktorá začiatkom augusta odštartovala vo všetkých 28 krajinách kde diskontný reťazec pôsobí, a zároveň oslávia premiéru svojej prvej spoločnej kolekcie. Práve počas New York Fashion Week bude vôbec po prvýkrát predstavená celá ponuka.
„Doteraz Lidl nebol úzko spojený s módou. S Heidi Klum ako zdrojom inšpirácie a úspešnou dizajnérkou to chceme zmeniť. #LETSWOW znamená zábavu v móde a prekvapuje – presne ako Lidl vo svete módy,“ povedal Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika zodpovedný za oblasť nákupu a marketingu.
Metropola, v ktorej sa rodia a žijú módne trendy, je v tejto súvislosti viac než len miestom predstavenia kompletnej kolekcie. Pri „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“ sa nemecká módna ikona nechala inšpirovať svojim obľúbeným mestom.
Všestranná ako Heidi Klum
Výsledok naozaj stojí za to. Divoká ako New York a všestranná ako Heidi Klum, kolekcia zosobňuje mestskú módu s wow-efektom: leopardí blejzer a decentné topy, bundy a superskiny džínsy, jemné čipky a kožené sukne, rozjasňujúcu modrú a teplú koňakovú farbu. Každý kúsok presvedčí kvalitou a pre Lidl typicky skvelou cenou, veľká väčšina kolekcie sa bude pohybovať od 7,99 € do 19,99 €. Skvelú bundu z pravej kože v motorkárskom štýle môžete mať za 59,99 €.
„Chcela som vytvoriť módu s wow-efektom, ktorá sa bude dať jednoducho kombinovať a vďaka ktorej bude každá žena vyzerať úžasne – a to všetko za bezkonkurenčné ceny,“ povedala Heidi Klum.
Začiatok predaja: 18. september
V pondelok 18. septembra bude kolekcia dostupná vo všetkých 127 predajniach Lidl Slovenská republika. Okrem oblečenia (vo veľkostiach 34 – 44) budú v ponuke aj doplnky a topánky (vo veľkostiach 36 – 41). Kolekcia sa bude predávať vo všetkých 28 krajinách a vo viac ako 10 000 Lidl predajniach.
Viac informácii nájdete na stránke www.lidl.sk/fashionweek a na sociálnych sieťach.
#LETSWOW New York
Heidi Klum a Lidl odhalia 7. septembra v New Yorku tajomstvo okolo kampane #LETSWOW, ktorá začiatkom augusta odštartovala vo všetkých 28 krajinách kde diskontný reťazec pôsobí, a zároveň oslávia premiéru svojej prvej spoločnej kolekcie. Práve počas New York Fashion Week bude vôbec po prvýkrát predstavená celá ponuka.
„Doteraz Lidl nebol úzko spojený s módou. S Heidi Klum ako zdrojom inšpirácie a úspešnou dizajnérkou to chceme zmeniť. #LETSWOW znamená zábavu v móde a prekvapuje – presne ako Lidl vo svete módy,“ povedal Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika zodpovedný za oblasť nákupu a marketingu.
Metropola, v ktorej sa rodia a žijú módne trendy, je v tejto súvislosti viac než len miestom predstavenia kompletnej kolekcie. Pri „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“ sa nemecká módna ikona nechala inšpirovať svojim obľúbeným mestom.
Všestranná ako Heidi Klum
Výsledok naozaj stojí za to. Divoká ako New York a všestranná ako Heidi Klum, kolekcia zosobňuje mestskú módu s wow-efektom: leopardí blejzer a decentné topy, bundy a superskiny džínsy, jemné čipky a kožené sukne, rozjasňujúcu modrú a teplú koňakovú farbu. Každý kúsok presvedčí kvalitou a pre Lidl typicky skvelou cenou, veľká väčšina kolekcie sa bude pohybovať od 7,99 € do 19,99 €. Skvelú bundu z pravej kože v motorkárskom štýle môžete mať za 59,99 €.
„Chcela som vytvoriť módu s wow-efektom, ktorá sa bude dať jednoducho kombinovať a vďaka ktorej bude každá žena vyzerať úžasne – a to všetko za bezkonkurenčné ceny,“ povedala Heidi Klum.
Začiatok predaja: 18. september
V pondelok 18. septembra bude kolekcia dostupná vo všetkých 127 predajniach Lidl Slovenská republika. Okrem oblečenia (vo veľkostiach 34 – 44) budú v ponuke aj doplnky a topánky (vo veľkostiach 36 – 41). Kolekcia sa bude predávať vo všetkých 28 krajinách a vo viac ako 10 000 Lidl predajniach.
Viac informácii nájdete na stránke www.lidl.sk/fashionweek a na sociálnych sieťach.