Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 26. apríl 2024Meniny má Jaroslava
< sekcia Magazín

Millward Brown zverejní rebríček najhodnotnejších značiek sveta

Millward Brown zverejní 21. mája rebríček najhodnotnejších značiek sveta Foto: Millward Brown

Millward Brown zverejní rebríček BrandZ™ Top 100 najhodnotnejších značiek sveta pre rok 2014 už 21. mája 2014.

Praha/Bratislava 15. mája (OTS) Súhrnná správa BrandZ Top 100 obsahuje najhodnotnejšie globálne značky a Analýzy trendov a zmien zachytených v rebríčku.

Súhrnná správa BrandZ Top 100 obsahuje:
- Najhodnotnejšie globálne značky
- Poznatky o najlepších svetových značkách podľa oblastí a odvetví
- Analýzy trendov a zmien zachytených v rebríčku
- Komentáre špecialistov na značky z WPP

Kontaktujte nás pre:
- Získanie rebríčka BrandZ Top 100 a súvisicich komentářov a analýz
- Dohodnutie stretnutia a rozhovoru s odborníkom na značky z Millward Brown na tému poradie značiek v rebríčku, kľúčové témy a trendy

Správy z roku 2013 a predchádzajúcich rokov:
- Navštívte Millward Brown pre získanie reportov a zistenie BrandZ Top 100 z rokov 2006 – 2013

O rebríčku BrandZ™ Top 100 najhodnotnejších značiek sveta


Rebríček BrandZ Top 100 globálne najhodnotnejších značiek vypracovávaný spoločnosťou Millward Brown Optimor pre spoločnosti zoskupené pod hlavičkou WPP vstupuje už do svojho deviateho roku. Unikátnosť tohoto projektu spočíva v tom, že do hodnotenia vstupuje niekoľko rôznych kritérií. Sú hodnotené značky, ktoré prichádzajú do priameho styku so spotrebiteľom, ale i značky, ktoré sa pohybujú v tzv. oblasti business-to-business. Konečné poradie je určené kombináciou dvoch faktorov. Jedná sa po prvé o hodnotenie značiek vyplývajúce z rozhovorov s viac než dvoma miliónmi respondentov po celom svete a za druhé o dôslednú analýzu finančných a obchodných dopadov, ktoré má sama značka na rozvoj obchodu a rast podielu na trhu danej spoločnosti (s pomocou dát spoločností Bloomberg a Kantar Worldpanel). Hodnotenie tiež berie do úvahy regionálne odchýlky nakoľko i v prípadoch úplne globálnych značiek môže meranie prínosu značky v jednotlivých zemiach vykázať výrazné odchýlky.

Pre ďalšie informácie a detailnejšie výsledky prosím kontaktujte:
Jaromír Chaloupek
Senior Business Development Manager
Tel: +420 608 270 252
Email: jaromir.chaloupek@millwardbrown.com



O Millward Brown

Foto: MillwardBrown
Millward Brown je jednou z popredných výskumných agentúr a odborníkom na efektívnu
marketingovú komunikáciu, médiá a brand equity. S využitím integrovaných marketingových riešení – kvalitatívnych i kvantitatívnych – pomáha Millward Brown svojim klientom budovať silné značky a ponúkať konkurencieschopné služby. Medzi ďalšie špecializácie Millward Brown patrí Millward Brown Digital (svetový odborník na efektivitu digitálneho marketingu), Firefly Millward Brown (globálne kvalitatívne odvetvie Millward Brown), Neuroscience Practice (využívajúci neurovedu pre doplnenie tradičných výskumných techník) a Millward Brown Optimor (zameraný na pomoc klientovi maximalizovať návratnosť investícií do značky a marketingu). Millward Brown operuje vo viac než 55 krajinách a je súčasťou spoločnosti Kantar, výskumnej, konzultačnej a informačnej skupiny WPP. Pre viac informácií navštívte www.millwardbrown.com.