Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 16. máj 2024Meniny má Svetozár
< sekcia Magazín

Myslíte, že je to jednoduché? Určite nie

Ilustračné foto. Foto: TASR/AP

Udržiavanie dobrých vzťahov so zamestnancom nie je na škodu. Podobne to platí aj pre vytvorenie dobrej firemnej kultúry a riadenia.

Bratislava 13. februára (OTS) - Spoločnosť, ktorá sa chce úspešne presadiť na trhu a čeliť obrovskej konkurencii, musí zvládať naraz niekoľko krokov. V prípade prozákazníckeho prístupu si aj prostredníctvom služieb call centra veľmi ľahko overí prácu svojich zamestnancov, referencie, ktoré sú nevyhnutné pre podnikanie, ako také vôbec a kvalitný prieskum trhu.

Rozširovanie vlastných možností
Žiadny predaj a poskytovanie služieb sa dnes už nezaobíde bez moderných technológií. Mať vlastný odvoz a kvalitné autopríslušenstvo je tiež samozrejmosťou. Okrem toho sa musíte ozbrojiť poriadnou dávkou priebojnosti, odvahy a guráže. Ak by ste chceli prekročiť hranice nášho územia a expandovať svoju produkciu na zahraničné trhy, mali by ste si prebehnúť základy globalizácie a obchodu v celosvetovom meradle.
Nadnárodné korporácie nebudú mať zľutovanie naozaj s nikým.

Najdôležitejší faktor
V prvom rade ide o ľudí. Nech je to akýkoľvek druh podnikania, vždy sa týka človeka a prostredia v ktorom žije. Preto by si mal každý majiteľ podniku premyslieť druh činnosti, ktorá by mu mala prinášať správny úžitok. Pokiaľ ide o zamestnancov, je na prvom mieste starostlivosť o optimálne pracovné podmienky. Ani zákazníka nesmiete nechať „na pospas“ vlastnej konkurencií. Sledujte ceny, ponúkajte im to, čo si najviac žiadajú a myslite na ich spätnú väzbu. Ak sa im bude vaše levanduľové mydlo páčiť, určite sa o tom zmienia a s radosťou si ho kúpia opäť. Nájsť ten správny „fígeľ“, ktorý k vám priláka zisk nemusí byť jednoduché, podstatou zostáva, aby ste boli čestní a zodpovední nie len voči sebe.