Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 28. marec 2024Meniny má Soňa
< sekcia Magazín

Novinka v online reklame cez Google Maps

Foto: Jo karen / Shutterstock.com

Svet reklamy na internete sa neustále mení a podnikatelia, ale aj marketéri sa mu musia prispôsobiť. V poslednej dobe sa ukazuje, že novým trendom v reklame na internete je lokálne vyhľadávanie.

Bratislava 28. septembra (OTS) - Štatistiky z vyhľadávača Google ukázali, že čoraz viac ľudí pomocou svojich smartfónov robí lokálne vyhľadávanie. Čo to znamená?

V jednoduchosti sa ukazuje, že traja z piatich ľudí, ktorí hľadajú niečo vo svojej blízkosti aj dané miesto hneď v ten deň navštívia.

Tento poznatok sa dá skvelo využiť práve pre vašu online reklamu.

Reklamy v Google Maps
Online reklama sa naplno dostala aj do nástroja Google Maps, pričom tieto služby sú najnovšie navrhnuté spôsobom, že pomáhajú zviditeľňovať podniky vo vašej blízkosti.

Dokážu tak zviditeľniť miesta, kde sa môžete najesť či obchody, kde si môžete niečo kúpiť, a to len na základe vášho vyhľadávania.

Google však chce zájsť ešte ďalej a pripravuje niekoľko nových formátov online reklamy, ktoré ešte viac podporia to, aby sa zákazníci dostali práve k vám.

Tou najhlavnejšou bude pravdepodobne zavedenie platených značiek na Google mape s vaším logom. Takáto značka sa bude nazývať Pin.

Kedy sa nová forma online reklamy spustí?
Google plánuje Piny s najväčšou pravdepodobnosťou spustiť na jeseň tohto roka, no oficiálny dátum stále nie je potvrdený.

Online reklamy na základe lokálneho vyhľadávania sú momentálne v testovacej fáze, no sme si takmer istí, že prinesú podnikateľom veľký úspech.

Ako sa čo najlepšie pripraviť?
Na novú formu reklamy na internete v Mapách Google sa môžete pripraviť už dnes, a to tým, že na svojom účte nastavíte presnú adresu a otváracie hodiny svojej prevádzky.

Nezaškodí taktiež aj telefónne číslo. Podľa posledných informácií sa totiž budú zobrazovať len online reklamy prevádzok, ktoré budú mať tieto dáta vyplnené.