Spoločnosť Lidl Slovenská republika venuje 10 centov za každé predané balenie plienok Lupilu na pomoc rodinám s deťmi v núdzi.
Autor OTS
Bratislava 20. marca (OTS) - Každý rodič vie, že najväčším šťastím je zdravé a spokojné dieťa. Mnohí najmenší však o to, čo by malo byť samozrejmé, musia bojovať od svojich prvých chvíľ na svete. Spoločnosť Lidl sa týmto malým bojovníkom rozhodla podať pomocnú ruku a spolu so svojimi zákazníkmi a Nadáciou Markíza bude pomáhať deťom v núdzi. V rámci projektu „Od začiatku v dobrých rukách“ venuje Lidl 10 centov za každé predané balenie plienok vlastnej značky Lupilu na pomoc rodinám s deťmi vo veku do 3 rokov, ktoré majú vážne zdravotné problémy alebo iné znevýhodnenie.
„Naši zákazníci už veľakrát potvrdili, že majú srdce na správnom mieste a ochotne sa zapájajú do našich spoločensky zodpovedných projektov. Spoločne sa nám za šesť rokov podarilo venovať Tatrám viac ako 800 000 nových stromčekov a slovenské pôrodnice a novorodenecké oddelenia získali v priebehu troch rokov život zachraňujúce prístroje v hodnote takmer 2,5 milióna eur. Sme preto presvedčení, že sa nám spoločne podarí pomôcť desiatkam detí,“ povedal Martin Nagy, konateľ spoločnosti Lidl Slovenská a dodal: „Budeme sa snažiť pomôcť tým, ktorí to potrebujú najviac. Ku každému prípadu pristúpime individuálne a pomoc nastavíme podľa potrieb daného dieťaťa.“
Cieľom Lidla a Nadácie Markíza je podporiť každý týždeň jednu rodinu. Príbehy všetkých detí, ktorým sme spoločne pomohli, a tiež formulár na prihlásenie konkrétneho prípadu nájdete na stránke nadacia.markiza.sk. Jeden príbeh mesačne bude odvysielaný na Markíze v Reflexe. „Spojenie so spoločnosťou Lidl Slovenská republika považujeme za prirodzený vývin nášho smerovania. Spája nás chuť pomáhať a o tom je náš spoločný projekt Od začiatku v dobrých rukách. Pomáhame rodinám a deťom v núdzi a podporujeme ich finančne v rámci našich možností. Uvedomujeme si však, že nedokážeme pomôcť všetkým a preto sme sa rozhodli spojiť pre dobrú vec a znásobiť tak svoje sily. Sme presvedčení, že spoločne podporíme tých, ktorí to najviac potrebujú,“ hovorí Marianna Trnavská, predsedníčka správnej rady Nadácie Markíza.
„Naši zákazníci už veľakrát potvrdili, že majú srdce na správnom mieste a ochotne sa zapájajú do našich spoločensky zodpovedných projektov. Spoločne sa nám za šesť rokov podarilo venovať Tatrám viac ako 800 000 nových stromčekov a slovenské pôrodnice a novorodenecké oddelenia získali v priebehu troch rokov život zachraňujúce prístroje v hodnote takmer 2,5 milióna eur. Sme preto presvedčení, že sa nám spoločne podarí pomôcť desiatkam detí,“ povedal Martin Nagy, konateľ spoločnosti Lidl Slovenská a dodal: „Budeme sa snažiť pomôcť tým, ktorí to potrebujú najviac. Ku každému prípadu pristúpime individuálne a pomoc nastavíme podľa potrieb daného dieťaťa.“
Cieľom Lidla a Nadácie Markíza je podporiť každý týždeň jednu rodinu. Príbehy všetkých detí, ktorým sme spoločne pomohli, a tiež formulár na prihlásenie konkrétneho prípadu nájdete na stránke nadacia.markiza.sk. Jeden príbeh mesačne bude odvysielaný na Markíze v Reflexe. „Spojenie so spoločnosťou Lidl Slovenská republika považujeme za prirodzený vývin nášho smerovania. Spája nás chuť pomáhať a o tom je náš spoločný projekt Od začiatku v dobrých rukách. Pomáhame rodinám a deťom v núdzi a podporujeme ich finančne v rámci našich možností. Uvedomujeme si však, že nedokážeme pomôcť všetkým a preto sme sa rozhodli spojiť pre dobrú vec a znásobiť tak svoje sily. Sme presvedčení, že spoločne podporíme tých, ktorí to najviac potrebujú,“ hovorí Marianna Trnavská, predsedníčka správnej rady Nadácie Markíza.