Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Streda 1. máj 2024
< sekcia Magazín

Slováci počas Veľkej noci uprednostňujú domáce pobyty

Foto: odpadnes.sk

Predĺžený víkend v období Veľkej noci Slováci využívajú na oddych v rodnej krajine. Ani tento rok sa teda na Veľkonočný pondelok nezaprú tradičné hodnoty spojené s „oblievačkou“ a „šibačkou“.

Bratislava 10. apríla (OTS) - Prieskum agregátora ponúk zľavových portálov odpadnes.sk potvrdil zvýšený predaj pobytov na obdobie sviatkov. V porovnaní so zahraničnými pobytmi zaznamenal nárast domácich výletov.

Týmto sa Slováci nechávajú rozmaznávať


Zdá sa, že Slováci si vyberajú miesta oddychu v blízkosti horských potôčikov, riečok a všeobecne vodných plôch. Asi aby bola studená voda na Veľkonočný pondelok poruke,“ hovorí riaditeľ portálu odpadnes.sk Denis Schvarcz. Hitom aktuálnej sezóny sú Dudince, taktiež pobyt, ktorého súčasťou sú medová detoxikačná masáž, relaxačná aromatická masáž, či parafínový zábal.

Slováci si na Veľkú noc doprajú a radi sa nechajú hýčkať. V tomto období je zvýšený počet pobytov s prenocovaniami na tri a viac nocí. Veľmi často sú súčasťou pobytu služby wellness, masáže a vírivky. „Extra dlhý víkend zvádza na dovolenku mimo miesta trvalého pobytu. Populárne by boli aj veľkonočné lyžovačky, pravda, keby bolo niekde snehu,“ dodáva Schvarcz.

Zaujali sklenené vajcia a operácia očí


V ponuke agregátora ponúk zľavových portálov odpadnes.sk nechýba samozrejme ani symbol Veľkej noci - veľkonočné vajíčko pre šibačov. Zákazníčky mali možnosť objednať si špeciálne sklenené veľkonočné vajíčko. Takúto unikátnu odmenu dostane za svoju šibačku takmer sto mužov.
Odpadnes.sk v marci zaznamenal aj nadmerný záujem o zľavy súvisiace s operáciou očí v termíne okolo nastávajúcich sviatkov. Zákazníci na ne minuli už viac ako 10 000 eur.

Odpadnes.sk patrí medzí lídrov na druhu agregátorov zľavových ponúk, keď združuje ponuky viac ako dvadsiatich zapojených partnerov, vrátane najväčších portálov Zlavomat, ZlavaDna, Jozko.sk, Boomer a i. Doteraz Slováci vďaka portálu ušetrili viac ako 11 miliónov eur a sprostredkovalo sa (takmer) 200-tisíc nákupov. Výsledky prieskumu sú aktuálne a zozbierané s dátumom využitia v období Veľkej noci.