Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 29. marec 2024Meniny má Miroslav
< sekcia Magazín

Slovenský McDonald’s zmenil postupy v príprave hovädzích burgerov

Slovenský McDonald’s zmenil po 26 rokoch postupy v príprave hovädzích burgerov Foto: McDonald’s

Spoločnosť McDonald’s si už dlhé roky stabilne drží líderskú pozíciu v gastro segmente na Slovensku. Neustále sa snaží zlepšovať zákaznícku skúsenosť návštevníkov a prinášať rôzne inovácie v oblasti služieb a produktov.

Bratislava 6. apríla (OTS) - Od začiatku tohto roka sa spoločnosť McDonald’s zamerala na vylepšené procesy v príprave hovädzích burgerov, vďaka ktorým garantuje ešte chutnejší a šťavnatejší zážitok ako kedykoľvek predtým. Jedná sa o najväčšiu procesnú zmenu v histórii hovädzích burgerov McDonald’s.

Podľa dát, ktoré McDonald’s publikoval pri príležitosti osláv 25. výročia na Slovensku, patria hovädzie burgery medzi najpredávanejší sortiment. Ikonický Cheeseburger či Big Mac nalákajú do McDonald’s reštaurácií milióny zákazníkov ročne. Spoločnosť McDonald’s sa tak, logicky, rozhodla tentokrát upriamiť pozornosť práve na hovädzie burgery a vyladiť ich do pochúťok, ktorým sa ťažko odoláva.

Zmeny nielen pri grilovaní mäsa
Nové postupy ovplyvnili prípravu každého jedného hovädzieho burgeru v sortimente obľúbeného reťazca s rýchlym občerstvením. Zmena v nastavení grilu prispieva najmä k výraznejšiemu a šťavnato opečenému mäsu. Štýl grilovania a príprava mäsa je vždy priamo prispôsobená konkrétnemu typu burgeru. Na doladenie chuti sa používa primerané množstvo korenia, ktoré je pridávané na konci prípravy.

Zmeny môžu zákazníci tiež pocítiť prostredníctvom nadýchanejšej žemle. Dôležitú úlohu však zohráva aj samotná cibuľa. Opeká sa s mäsom priamo na grile, vďaka čomu dochádza k zjemneniu jej chuti a zvýrazneniu vône, ktorá ešte viac podčiarkuje chuť mäsa a aj celkový profil burgera. Nové postupy sa týkajú aj prípravy syra, ktorý sa lepšie roztaví, zachová si viac vône aj chuti a burger neochladí.

Ako zmenu vnímajú zamestnanci McDonald’s?
Z interného prieskumu , ktorý realizovala spoločnosť McDonald’s, na vzorke 154 zamestnancov, vyplynulo, že až 74 % z nich vníma zmeny pozitívne a oceňuje vylepšené procesy pri príprave hovädzích burgerov. Najvýraznejšiu zmenu cítia samotní zamestnanci najmä pri burgeroch Big Mac (52 %) a Double Cheeseburger (45,5 %), menej výraznú zmenu chute burgeru evidujú pri McRoyal (7 %) a ostatných hovädzích burgeroch.