Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 26. apríl 2024Meniny má Jaroslava
< sekcia Magazín

Takto sa ženská krása zmenila za sto rokov

TÝŽDEŇ NA WEBE: Takto sa ženská krása zmenila za sto rokov Foto: Cut Video

Google vás vynesie do vesmíru. Sto rokov ženskej krásy. Takto sa ženská krása zmenila za sto rokov. Pred koncom roka sa Facebookom šíria poplašné správy.


Bratislava 9. decembra (TABLET.TV) - Vedeli ste o tom, že s Googlom sa dostanete aj do vesmíru? Cez optiku satelitov môžete navštíviť aj Mars či Mesiac. Ak sa vrátite späť na Zem, posadiť sa môžete aj do lietadla, a to jednoduchou skratkou CTRL + ALT + A. To však funguje len v aplikácii Google Earth.

Video, ktoré si od 20. novembra získalo viac než 14 miliónov videní, zachytáva ideál ženskej krásy, meniaci sa v priebehu uplynulého storočia. Uvidíte, čo bolo na ženách "in" v jednotlivých dekádach od roku 1910 až do roku 2010. Nejde len o make-up či o úpravu vlasov, modelka Nina Carduner vám predvedie aj dobové pózy.

"V reakcii na novú politiku Facebooku vás informujem...," určite sa s takýmto statusom stretol na sieti v posledných dňoch každý z jej aktívnych užívateľov. Formulka, ktorú si dobrovoľne užívatelia na profil vešajú, má zabezpečiť ochranu údajov a autorských práv. Od prvého januára budúceho roka totiž majú platiť nové podmienky najväčšej sociálnej siete. Ich bod deväť hovorí, že Facebook môže informácie o vás predať tretej strane, a to za účelom reklamy a podpory predaja. Jednoducho povedané – vaše meno a fotka sa môžu objaviť pod nejakým produktom, na ktorý ste v minulosti klikli alebo ho lajkli. Status s čarovnou formulkou zavesený na profil však vaše údaje neochráni, keďže Facebook rovnakú podmienku využíva aj aktuálne a užívateľ s ňou pri registrácií nemusel súhlasiť. Na ďalšie facebookové podmienky sa pozrieme na budúci týždeň.

Popularita Facebooku klesá. Aspoň čo sa amerických a anglických teenagerov týka. Na viaceré otázky viac než 50 percent z nich odpovedalo, že sa o sieť zaujíma menej než predtým, rovných 50 percent sieť očividne nudí a takmer 40 percent opýtaných trávi na sociálnych sieťach menej času. Na výskume sa nezúčastnili len teenageri, realizovali ho na 12 500 užívateľoch. Traja z desiatich užívateľov si myslia, že sieť nie je bezpečná.

O bilanciu tohto týždňa sa postaral Youtube, presnejšie DJ Earworm, ktorý zmixoval 25 najpopulárnejších pesničiek roku 2014 do jednej skladby. Video si získalo od 3. decembra 6 miliónov videní. Na sieti nájdete aj jeho mixy hitov z predchádzajúcich rokov.