< sekcia Magazín

Vyše tretina Slovákov nakupuje cez internet aspoň raz mesačne

Ilustračné foto Foto: TASR

Slováci na internete najčastejšie nakupujú oblečenie, knihy, bielu techniku, televízory a kozmetiku.

Bratislava 24. mája (TASR) – Počas pracovnej doby navštevuje e-shopy len 5 % Slovákov pravidelne nakupujúcich online.

Ďalších 93 % klientov e-shopov sa na ich stránky pripája z domu.

Vyplýva to z prieskumu nezávislého portálu Heureka.sk.

"Približne 35 % klientov nakupuje v internetových obchodov aspoň raz mesačne. Oproti vlaňajšku ide o nárast o 5 %, čo znamená, že ľudia nakupujú online častejšie. Ďalších 68 % opýtaných navštívi e-shop viackrát za rok," hovorí projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.

Slováci na internete najčastejšie nakupujú oblečenie (36 %), knihy (33 %), bielu techniku (29 %), televízory (24 %) a kozmetiku (22 %).