Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 31. október 2024Meniny má Aurélia
< sekcia Regióny

BSK zatraktívňuje turistiku pre návštevníkov aj novou aplikáciou

Ilustračné foto Foto: TASR/AP

Nová aplikácia Bratislava Region je momentálne k dispozícii v slovenskom a anglickom jazyku. V rámci jej rozšírenia by mal pribudnúť nemecký jazyk.

Bratislava 7. apríla (TASR) – Bratislavský samosprávny kraj (BSK) zatraktívňuje turistiku v rámci svojho územia pre domácich i zahraničných návštevníkov aj prostredníctvom novej mobilnej aplikácie Bratislava Region. Ako na dnešnej tlačovej besede informoval výkonný riaditeľ Krajskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Region Tourism Lukáš Dobrocký, nová aplikácia má byť komplexným sprievodcom cestovného ruchu pre každého návštevníka v rámci Bratislavského kraja.

"Aplikácia oboznamuje návštevníkov s top ponukou bratislavského regiónu. Je dostupná pre oba operačné systémy, teda IOS aj ANDROID a je zadarmo," uviedol Dobrocký. Pomocou nej si tak môžu vyhľadať mnohé zaujímavé a dôležité informácie, či už sa v kraji nachádzajú, alebo ho plánujú navštíviť. K dispozícii je tak napr. 42 top lokalít, ktoré sa v regióne oplatí vidieť, rôzne pamiatky či prírodné zaujímavosti. Na dennej báze sa aktualizuje kalendár kultúrnych a športových podujatí, ale aj akcií pre deti.

V rámci prvej verzie aplikácie je tiež informačný sprievodca po hoteloch, ktoré ponúkajú svoje služby v Bratislavskom kraji. Do budúcnosti sa podľa Dobrockého uvažuje aj o možnosti rezervovania si hotelových služieb cez aplikáciu. V nej však momentálne nechýba ani fotogaléria či interaktívna mapa, takže návštevník by sa tak nemusel obávať, že by sa na potulkách krajom stratil.

Nová aplikácia Bratislava Region je momentálne k dispozícii v slovenskom a anglickom jazyku. V rámci jej rozšírenia by mal pribudnúť nemecký jazyk a postupne sa uvažuje aj o ďalších jazykových mutáciách, ako aj pridaní ďalších funkcionalít.

Bratislavský kraj využíva v súčasnosti na svoju propagáciu aj sociálne siete Facebook, Twitter a Instagram. Aj cez ne predstavuje atrakcie, krásy regiónu či tipy na výlety.