< sekcia Regióny

Občania Levic môžu nahlasovať poruchy a problémy cez City monitor

Mobilná časť aplikácie umožní občanom nahlasovať podnety a sledovať zmeny v ich riešení.

Levice 2. októbra (TASR) - Mobilnú aplikáciu City monitor spustilo od začiatku tohto mesiaca do prevádzky mesto Levice. Cieľom novej služby je zefektívniť komunikáciu a riešenie problémov medzi samosprávou a občanmi mesta. Prostredníctvom mobilnej aplikácie môžu občania jednoducho a rýchlo, spolu s lokalizačnou a fotografickou dokumentáciou priamo zo svojho mobilného telefónu, nahlásiť poruchu alebo problém v meste. Samospráva bude mať možnosť rýchlejšie reagovať na krízové situácie, lepšie plánovať, organizovať a kontrolovať celý proces vyriešenia problému.

Mobilná časť aplikácie umožní občanom nahlasovať podnety a sledovať zmeny v ich riešení. Vlastníci mobilných telefónov s operačným systémom Android alebo IOS (Apple Phone) si môžu mobilnú aplikáciu bezplatne stiahnuť cez obchod s aplikáciami Obchod play (Google play, App store). Po jej inštalácii môžu ihneď začať využívať City monitor. Po spustení aplikácie sa na úvodnej obrazovke objaví graf, na ktorom občania vidia informácie o všetkých hláseniach. Pri vlastných podnetoch môžu sledovať, či už z mobilného telefónu alebo prostredníctvom webovej stránky, v akom štádiu riešenia sa nachádzajú. Službu môžu využívať aj občania, ktorí nie sú vlastníkmi tzv. inteligentného mobilného telefónu. Svoje podnety môžu nahlasovať prostredníctvom web stránky www.citymonitor.sk.

Webová časť aplikácie slúži samosprávam, ktoré evidujú všetky nahlásené podnety. Zoznam hlásení bude pravidelne kontrolovať určený zamestnanec Mestského úradu v Leviciach a ten ďalej na základe typu problému určí, komu budú pridelené a ako sa budú ďalej riešiť. Počas riešenia daného problému bude určený zamestnanec kontrolovať postup prác pri likvidácii podnetu, upravovať statusy pod podnetom v priebehu odstraňovania poruchy a sledovať spätnú väzbu od občanov.