Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 25. apríl 2024Meniny má Marek
< sekcia Regióny

Vizuálna identita Kunsthalle Bratislava vzíde z návrhu Ľ. Segečovej

Kunsthalle Bratislava, archívna snímka. Foto: TASR Pavol Zachar

Jej idea uspela v súťaži návrhov na vynovený korporátny vizuál inštitúcie.

Bratislava 16. júla (TASR) – Nová vizuálna identita Kunsthalle Bratislava (KHB) vznikne na základe koncepcie dizajnérky Ľubice Segečovej. Jej idea uspela v súťaži návrhov na vynovený korporátny vizuál inštitúcie.

"Hlavnou prednosťou víťazného návrhu je otvorenosť, adaptabilita a fluidnosť, čo sú skvelé atribúty pre vznik a vybudovanie novej dynamickej identity KHB," uviedol Palo Bálik, grafický dizajnér a pedagóg, ktorý bol členom hodnotiacej komisie a zároveň odborným garantom súťaže.

Koncepcia rebrandu identity od Ľubice Segečovej bude rozvinutá do finálnej podoby, súčasťou zadania je zapracovanie pripomienok KHB a hodnotiacej komisie, ako aj spracovanie návrhu novej webovej stránky. KHB predstaví novú vizuálnu identitu začiatkom roka 2022.