< sekcia Slovensko

Rezort vnútra: V celej SR nefungujú v klientskych centrách kiosky

Ilustračná snímka. Foto: TASR/Radovan Stoklasa

Slovenská pošta ako správca systému problém rieši.

Bratislava 12. novembra (TASR) - Na celom Slovensku momentálne nefungujú platobné terminály - kiosky Slovenskej pošty v klientskych centrách a pracoviskách ministerstva vnútra. TASR o tom informoval rezort vnútra s tým, že Slovenská pošta ako správca systému problém rieši.

"Občania na našich pracoviskách môžu v týchto chvíľach na úhradu správneho poplatku použiť potvrdenia o úhrade správneho či súdneho poplatku zakúpené na vybraných pobočkách Slovenskej pošty či prostredníctvom webovej aplikácie eKolok na webovej stránke https://m.ekolky.gov.sk, rovnako môžu platiť prostredníctvom mobilnej aplikácie eKolok," radí ministerstvo vnútra.

Podrobnejšie informácie a možnosti úhrady správnych poplatkov nájde verejnosť na stránkach Slovenskej pošty https://www.posta.sk/sluzby/platobny-system-e-kolok.