Novinka na trhu starostlivosti o drobné poranenia vznikla spojením svetovo úspešného dizajnu Mr. Wonderful so značkou COSMOS®, ktorá spadá do produktového portfólia skupiny HARTMANN.
Autor OTS
Bratislava 31. marca (OTS) - Grafický koncept Mr. Wonderful úspešne oslovuje zákazníkov po celom svete. Je známy svojou hravosťou a ako uvádzajú jeho zakladatelia, ich cieľom je šíriť radosť a zábavu. Preto tento koncept použil celý rad svetových značiek a výrobcov.
Výsledkom spolupráce je Cosmos Mr. Wonderful, škatuľka so 16 náplasťami s veselými motívmi a vlastnosťami, ako sú šetrnosť k pokožke a vodeodolnosť.
Náplasti Cosmos Mr. Wonderful patria k zdravotníckym prostriedkom určeným na ochranu drobných poranení pred nečistotami.
HARTMANN – RICO má dlhodobú skúsenosť s liečbou a ošetrovaním rán, prevenciou rizík spojených s infekciou a podporou pacientov trpiacich na inkontinenciu. Na slovenský trh dodáva tisíce produktov pre zdravotníkov aj koncových spotrebiteľov. Tento rok pripravuje niekoľko inovatívnych produktových noviniek.
Výsledkom spolupráce je Cosmos Mr. Wonderful, škatuľka so 16 náplasťami s veselými motívmi a vlastnosťami, ako sú šetrnosť k pokožke a vodeodolnosť.
Náplasti Cosmos Mr. Wonderful patria k zdravotníckym prostriedkom určeným na ochranu drobných poranení pred nečistotami.
HARTMANN – RICO má dlhodobú skúsenosť s liečbou a ošetrovaním rán, prevenciou rizík spojených s infekciou a podporou pacientov trpiacich na inkontinenciu. Na slovenský trh dodáva tisíce produktov pre zdravotníkov aj koncových spotrebiteľov. Tento rok pripravuje niekoľko inovatívnych produktových noviniek.