Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby vyzvala občanov, aby sa vyhýbali úradom a začali so štátom komunikovať prostredníctvom elektronických schránok.
Autor TASR
Bratislava 13. marca (TASR) - Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby od piatka spúšťa pre svojich zamestnancov prácu z domu. Agentúra pritom zabezpečí kontinuitu služieb, od ktorých závisí plynulý chod štátu.
Na ústrednom portáli štátnej správy slovensko.sk zverejňuje NASES ponuky spoločností, ktoré prácu z domu zjednodušia aj pre menšie podniky. Agentúra zároveň vyzvala občanov, aby sa vyhýbali úradom a začali so štátom komunikovať prostredníctvom elektronických schránok. Podľa agentúry by prácu z domu malo využiť čo najviac ľudí.
Využívať tzv. "homeoffice" budú aj pracovníci Ústredného kontaktného centra, ktorí uľahčujú prácu s e-schránkami a denne vybavia desiatky požiadaviek telefonicky alebo prostredníctvom kontaktného formulára. "Agentúru fyzicky navštívi iba nevyhnutný počet ľudí. Podnikatelia aj fyzické osoby, ktoré so štátom komunikujú elektronicky, si budú môcť svoje žiadosti naďalej vybavovať bez návštevy úradov a kontaktných centier. Zároveň im bude štát doručovať rozhodnutia prostredníctvom elektronických schránok," uviedla sekcia komunikácie NASES.
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby vyzvala občanov, aby sa vyhýbali úradom a začali so štátom komunikovať prostredníctvom elektronických schránok. Na odštartovanie elektronickej komunikácie s úradmi je potrebný občiansky preukaz s čipom, čítačka kariet a bezpečnostné kódy, ktoré si občania sami zvolia.
Na ústrednom portáli štátnej správy slovensko.sk zverejňuje NASES ponuky spoločností, ktoré prácu z domu zjednodušia aj pre menšie podniky. Agentúra zároveň vyzvala občanov, aby sa vyhýbali úradom a začali so štátom komunikovať prostredníctvom elektronických schránok. Podľa agentúry by prácu z domu malo využiť čo najviac ľudí.
Využívať tzv. "homeoffice" budú aj pracovníci Ústredného kontaktného centra, ktorí uľahčujú prácu s e-schránkami a denne vybavia desiatky požiadaviek telefonicky alebo prostredníctvom kontaktného formulára. "Agentúru fyzicky navštívi iba nevyhnutný počet ľudí. Podnikatelia aj fyzické osoby, ktoré so štátom komunikujú elektronicky, si budú môcť svoje žiadosti naďalej vybavovať bez návštevy úradov a kontaktných centier. Zároveň im bude štát doručovať rozhodnutia prostredníctvom elektronických schránok," uviedla sekcia komunikácie NASES.
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby vyzvala občanov, aby sa vyhýbali úradom a začali so štátom komunikovať prostredníctvom elektronických schránok. Na odštartovanie elektronickej komunikácie s úradmi je potrebný občiansky preukaz s čipom, čítačka kariet a bezpečnostné kódy, ktoré si občania sami zvolia.