Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 19. apríl 2024Meniny má Jela
< sekcia Slovensko

NCZI najviac telefonátov zaznamenáva v doobedňajších hodinách

Ilustračné foto. Foto: TASR/AP

V tom čase zaznamená v priemere 5500 telefonátov.

Bratislava 24. januára (TASR) - Call centrum Národného centra zdravotníckych informácií (NCZI) kontaktujú ľudia najčastejšie medzi 10.00 a 12.00 h doobeda. V tom čase zaznamená v priemere 5500 telefonátov. Na sociálnej sieti to uviedlo NCZI.

"Do tohto času sme preto presunuli kolegov z menej vyťažených večerných hodín," priblížilo NCZI. Call centrum je volajúcim k dispozícii od 8.00 do 18.00 h. "Od 10.00 h do 16.00 h posilňujeme služby a k dispozícii tak bude viac operátorov," spresnilo NCZI.

NCZI posilnilo od 3. januára svoje call centrum aj vybavovanie emailov. Začalo pracovať v rozšírenom režime. Inštitúcia preto prijala viac ľudí a zaviedla dlhšiu pracovnú dobu. Cieľom zmien je rýchlejšie vybavovanie žiadostí.