Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 28. marec 2024Meniny má Soňa
< sekcia Slovensko

NCZI posilnilo call centrum aj vybavovanie emailov

Ilustračné foto. Foto: TASR – Martin Baumann

NCZI eviduje tisíce emailov a priznáva, že v pôvodnom režime ich nestíhalo dostatočne včas spracovávať.

Bratislava 5. januára (TASR) - Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) posilnilo od pondelka (3. 1.) svoje call centrum aj vybavovanie emailov. NCZI tak začalo pracovať v rozšírenom režime. Inštitúcia o tom informuje na sociálnej sieti.

NCZI eviduje tisíce emailov a priznáva, že v pôvodnom režime ich nestíhalo dostatočne včas spracovávať. "Okrem telefonických kapacít sme posilnili aj kapacity na vybavovanie písomných žiadostí a otázok," spresnilo NCZI.

Inštitúcia preto prijala viac ľudí a zaviedla dlhšiu pracovnú dobu. "Zlepšenie našich služieb je totiž jednou z priorít aj nového generálneho riaditeľa NCZI Petra Lukáča," dodalo NCZI.