Bratislava 16. augusta (TASR) - Spoločnosť
Billa si podľa slov jej operatívneho riaditeľa Jiřího Králíčka naplno uvedomuje potrebu podpory slovenského potravinárskeho priemyslu.
"Preto sa aktívne zapojila aj do projektu Kvalita z našich regiónov. Projekt hodnotíme ako úspešný," uviedol pre TASR Králíček.
"Túto akciu sme v maximálnej miere podporovali jednak špeciálnym letákom, ako aj každotýždennou informáciou v klasických akciových letákoch. Naši zákazníci sa aktívne zapájali aj do súťaže, o čom svedčí skutočnosť, že najviac SMS správ prišlo práve od našich zákazníkov a že aj hlavný výherca súťaže poslal SMS správu na základe nákupu v Bille," informoval.
"Dobrá spolupráca v rámci tohto projektu bola aj so zúčastnenými výrobcami, dohodli sme sa na označovaní ich výrobkov logom Kvalita z našich regiónov, a tým určite pomohli aj zvýšeniu ich predajov," konštatoval.
"Myslíme si, že je veľmi dôležité podporiť predaj domácich výrobkov a práve projekt Kvalita z našich regiónov je jednou z možností, ako zlepšiť aj informovanosť našich zákazníkov," dodal k zhodnoteniu projektu Králíček.
"Dôvera, ktorú nám spotrebitelia prejavili kúpou našich výrobkov RIO, a zapojením sa do projektu Kvalita z našich regiónov, je pre nás záväzkom venovať aj naďalej veľkú pozornosť kvalite našich výrobkov," zhodnotila spoločnosť McCarter.