Bratislava 17. júna (OTS) - Trhová trojka zľavových portálov – shopcity.sk si niekoľko mesiacov údajne podľa medializovaných informácií neplnila záväzky voči svojim obchodným partnerom, znemožnila pridávanie príspevkov na Facebook a vraj mala v posledných dňoch aj vypnutú infolinku.
Situácia by sa už mala postupne riešiť, nakoľko predstavitelia portálu shopcity intenzívne rokujú o vstupe nového investora, aj vďaka ktorému by mal portál postupne uhrádzať svoje záväzky.
Po tohtoročnom februárovom krachu vtedajšej štvorky na trhu – hyperzlava.sk – a súčasnom otrase trhovej trojky shopcity.sk sa ľudia stále viac pýtajú, ako sa môžu vyhnúť pred neserióznosťou a nesolventnosťou zľavového portálu.
Jednou z možností ako sa uchrániť pred možnou insolvetnosťou alebo neserióznosťou zľavového portálu je nakupovať prostredníctvom vyhľadávačoch zliav. Poradie ponúk v jednotlivých kategóriách je na týchto portáloch zoradené podľa najväčšieho záujmu ľudí o ponuky a väčšinou sú na vrchných pozíciách ponuky od najsilnejších zľavových portálov, ktoré si navyše dobre uvedomujú, že investícia do vyhľadávača zliav je dôležitým marketingovým nástrojom. „
Pracovníci www.odpadnes.sk každý deň všetky ponuky preverujú, podobne aj fungovanie a zdravie zľavových portálov,“dodáva A. Hinková s tým, že ponuky od zľavového portálu shopcity.sk prestal portál
www.odpadnes.sk ponúkať už v marci tohto roku.
Vo všeobecnosti však trh so zľavovými portálmi zažíva neustály rast a teraz v čase nákupu dovoleniek zaznamenáva ďalšie výrazné zvyšovanie obratu. Ľudia si nákupy prostredníctvom zľavových portálov obľúbili, často na nich nakupujú opakovane a to aj cenovo náročnejšie produkty. Ako príklad možno uviesť laserovú operáciu očí, operáciu pŕs, či značkové parkety a v súčasnosti sú to najmä letné dovolenky.
„
To, že budú mať niektoré zľavové portály problémy a časť aj zanikne je súčasťou prečisťovania a konsolidácie trhu. Na Slovensku je ich v súčasnosti okolo 30, čo je viac ako trh dokáže reálne uživiť. Z dlhodobého hľadiska ide teda o dobrú správu aj pre zákazníka, pretože zostanú len tie, ktoré budú schopné neustále prinášať nové ponuky, obohacovať svoje portfólio, rozširovať služby a samozrejme aj svoje marketingové pôsobenie,“ hovorí Andrea Hinková, PR manažérka najväčšieho vyhľadávača zliav
www.odpadnes.sk.
„
V konečnom dôsledku sa zo súčasných 30 – 40 zľavových portálov na trhu udrží možno 10, ktoré si rozdelia trh. Už v súčasnosti majú dva z nich obsadenú takmer polovicu trhu,“ hovorí A. Hinková z portálu
www.odpadnes.sk.